تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 10:58
کد خبر : 11935

مصوبه کمیسیون تلفیق: زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر داده می‌شود

مصوبه کمیسیون تلفیق: زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر داده می‌شود

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی موارد الحاقی به لایحه بودجه ۱۴۰۳، در مصوبه ای وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد که به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال، از سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین رایگان بدهد. وی تاکید کرد که کمیسیون تلفیق این موضوع را در راستای حمایت از خانواده‌ و فرزندآوری تصویب کرده است. 

به گزارش گیلانی ها خبر،  علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی موارد الحاقی به لایحه بودجه ۱۴۰۳، در مصوبه ای وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد که به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال، از سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین رایگان بدهد. وی تاکید کرد که کمیسیون تلفیق این موضوع را در راستای حمایت از خانواده‌ و فرزندآوری تصویب کرده است.

ایسنا: یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ از مصوبه این کمیسیون برای اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در سال آینده خبر داد.
علیرضا سلیمی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی موارد الحاقی به لایحه بودجه ۱۴۰۳، در مصوبه ای وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد که به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال، از سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین رایگان بدهد.
وی تاکید کرد که کمیسیون تلفیق این موضوع را در راستای حمایت از خانواده‌ و فرزندآوری تصویب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.