تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 11:37
کد خبر : 12100

مسابقات پرورش اندام رشت کلاسیک برگزار شد

مسابقات پرورش اندام رشت کلاسیک برگزار شد

مسابقات پرورش اندام رشت کلاسیک به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت با حضور ۶۴ باشگاه ورزشی و ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد.

مسابقات پرورش اندام رشت کلاسیک به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت با حضور ۶۴ باشگاه ورزشی و ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  به گزارش غیرمنتظره و به نقل از روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت، مسابقات پرورش اندام رشت کلاسیک به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت با حضور ۶۴ باشگاه ورزشی و ۳۰۰ ورزشکار در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی آتش‌نشانی رشت برگزار شد.

وزن‌کشی این مسابقات در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت و با نظارت رئیس هیئت شهرستان رشت بر کیفیت انجام وزن‌کشی و ارتباط مستقیم با شرکت‌کنندگان برگزار شد.

در این مسابقات که با استقبال ویژه و کم‌نظیر علاقه‌مندان به ورزش بدنسازی و پرورش اندام روبرو شد، ۶۴ باشگاه ورزشی و ۳۰۰ ورزشکار در آن حضور داشتند که در نوع خود رکوردی جدید در تاریخ برگزاری مسابقات در سطح باشگاه‌های شهرستان رشت بود.

گفتنی است که این مسابقات در چهار رشته ورزشی فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر معرفی شدند.

در دسته فیزیک، باشگاه اکسیر با ۶۱ امتیاز، باشگاه ونداد با ۲۸ امتیاز و باشگاه آکو با ۲۸ امتیاز باتوجه‌به تعداد مدال طلا کمتر در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در دسته فیزیک کلاسیک نیز باشگاه اوتانا پرو با ۴۸ امتیاز رتبه نخست، باشگاه دکتر محمد ذات‌پرور با ۲۸ امتیاز و باشگاه شایان با ۱۸ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به ترتیب به دست آوردند.

در دسته بادی کلاسیک باشگاه ایران با ۵۱ امتیاز مقام نخست، باشگاه آرس با ۲۸ امتیاز مقام دوم و باشگاه اوتانا پرو با ۱۷ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

در دسته بادی بیلدینگ نیز باشگاه اوتانا پرو با ۳۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و به ترتیب باشگاه آکو با ۳۲ امتیاز و باشگاه فیتنس پلاس با ۳۰ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در پایان این رقابت‌ها به کلیه قهرمانان اول تا سوم حکم و مدال قهرمانی و به تیم‌های قهرمان حکم و کاپ قهرمانی اهدا گردید و همچنین مسابقه قهرمان قهرمانان (اور آل) در پایان هر دسته ورزشی انجام شد و به اورال آن دسته جایزه نقدی حکم و مدال مجدد اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.