تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 7:48
کد خبر : 3831

مسابقات قهرمانی پرورش اندام شهرستان رشت برگزار شد

مسابقات قهرمانی پرورش اندام شهرستان رشت برگزار شد

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های پرورش اندام شهرستان رشت با هماهنگی و مجوز اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، شهرداری رشت، نیروی انتظامی و شورای تامین رشت، برگزار شد.

به گزارش گیلانی ها خبر، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های پرورش اندام شهرستان رشت با هماهنگی و مجوز اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، شهرداری رشت، نیروی انتظامی و شورای تامین رشت، برگزار شد.

در این رقابت‌ها که در دسته‌های فیزیک، ماسکولار، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۱۸۳ ورزشکار و ۳۱ باشگاه ورزشی از روز ۲۹ دی ماه در سالن سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شروع به رقابت کردند.

قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده ۲۰ داور بین المللی و ملی شهرستان رشت بود و در پایان روز نخست این مسابقات، در دسته‌های فیزیک و فیزیک ماسکولار و فیزیک کلاسیک تیم باشگاه دیاموند با کسب ۵۳ امتیاز رتبه اول، باشگاه اکسیر با کسب ۳۸ امتیاز رتبه دوم و باشگاه مهران رحیمیان با کسب ۳۲ امتیاز رتبه سوم را به دست آوردند.

همچنین در ادامه رقابت‌ها، در روز جمعه در دسته‌های بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ از سر گرفته شد که باشگاه کلاسیک با کسب ۳۲ امتیاز رتبه اول، باشگاه دیاموند با کسب ۳۰ امتیاز رتبه دوم و افتابی با کسب ۲۸ امتیاز رتبه سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته بادی بیلدینگ، باشگاه مهران رحیمیان با کسب ۷۸ امتیاز رتبه اول، باشگاه محمد ذات‌پرور با کسب ۴۶ امتیاز رتبه دوم و باشگاه دیاموند با کسب ۲۸ امتیاز رتبه سوم را به دست آوردند.

گفتنی است در خاتمه این مسابقات که با حضور چهره‌ها و مدیران شهرستانی، استانی و کشوری، در آرامش و فضایی دوستانه برگزار شد، به کلیه نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و به تیم‌های برتر کاپ و حکم قهرمانی اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.