تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 11:19
کد خبر : 10289

مدیر عامل توزیع برق گیلان پاسخگوی تعدد حوادث کارگری باشد؛ مصدومیت شدید سیمبان لاهیجانی با سقوط از تیرک برق!

مدیر عامل توزیع برق گیلان پاسخگوی تعدد حوادث کارگری باشد؛ مصدومیت شدید سیمبان لاهیجانی با سقوط از تیرک برق!

یک کارگر سیمبان در حین فعالیت شغلی خود دچار حادثه سقوط شد. 

به گزارش گیلانی ها خبر، یک کارگر سیمبان در حین فعالیت شغلی خود دچار حادثه سقوط شد.

 

 

یک منبع کارگری با اعلام خبر مصدومیت یک کارگر سیمبان به خبرنگار ایلنا گفته است : یکی از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق لاهیجان در استان گیلان حین انجام کار دچار حادثه سقوط از تیرک برق شده و به بیمارستان منتقل شد.

این فعال کارگری اداره برق لاهیجان در تشریح جزئیات این حادثه گفته است: کارگر مصدوم در ارتفاع تیرک در حال رفع مشکل و ترمیم شبکه برق منطقه روستایی «سرشکه» بود که به دلیل دررفتگی قلاب کمربند از تیرک برق سقوط می‌کند.این سیم‌بان هم‌اکنون به علت شدت جراحات وارده در بخش ICU بیمارستان پیروز لاهیجان تحت درمان است.

به گزارش حکایت گیلان ،  پیش از این هم در مرداد ماه سال جاری  مأمور ۴۵ساله اداره برق بندر انزلی  دچار سوختگی شدید شده بود که چند روز گذشته دارفانی را وداع گفت. این موارد نشان می‌دهد که کارگران توزیع برق گیلان در شرایط نه چندان مساعد مشغول کار هستند. مدیرعامل توزیع برق حادثه انزلی را ناشی از خطای انسانی همکارش دانسته بود و  حتما سقوط سیمبان لاهیجانی هم تنها متوجه خود این شخص است. این حوادث تلخ منجر به این می‌شود که بسیاری از کار کردن در بخش کارگری توزیع برق پشیمان شوند و دچار کمبود نیروی انسانی باشیم. چه کسی مسئول محیط کاری سالم است؟ متاسفانه سیمبانی جزء مشاغل سخت و زیان آور نیز اعلام نشده است و مشخص نیست چه کسی باید از حقوق این عزیزان حمایت کند. روابط عمومی توزیع برق حتی از اعلام این خبر نیز خودداری می‌کند و منبع خبر یک فعال کارگری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.