تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 11:07
کد خبر : 7344

محمدتقی رهبر فعال سیاسی اصولگرا: نیروی انتظامی هر طور صلاح می‌داند، بی‌حجابی را کنترل کند/ گشت ارشاد که مالِ غریبه نیست

محمدتقی رهبر فعال سیاسی اصولگرا: نیروی انتظامی هر طور صلاح می‌داند، بی‌حجابی را کنترل کند/ گشت ارشاد که مالِ غریبه نیست

محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است بی‌حجابی‌هایی که مشاهده می‌شود، مردم به خصوص آن‌هایی که شهید داده‌اند، را رنج می‌دهد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است بی‌حجابی‌هایی که مشاهده می‌شود، مردم به خصوص آن‌هایی که شهید داده‌اند، را رنج می‌دهد.

نیروی انتظامی هر طور صلاح می‌داند، بی‌حجابی را کنترل کند/ گشت ارشاد که مالِ غریبه نیستمحمدتقی رهبر فعال سیاسی اصولگرا

اصلاحات نیوز؛ محمدتقی رهبر فعال سیاسی اصولگرا و عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است گشت ارشاد بازگردد هیچ اشکالی ندارد.

به گزارش رویداد۲۴، مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی محمد رهبر را در ادامه می‌خوانید:

گشت ارشاد که مالِ غریبه نیست. منتها نوع برخورد در حد تذکر باشد تا منجر به عکس العمل‌های نامطلوب نباشیم. به هیچ وجه نمی‌شود بی‌بند و باری را رها کرد. ممکلت مدیریت دارد و مدیریتِ مملکتی که با مشورت انجام می‌شود، هر کاری را که لازم باشد، انجام می‌دهند.
۴۴ سال است که حجاب در ایران است. هم شرع، هم امام، هم رهبری و هم مردم این کشور به حجاب معتقدند و این موضوع را لازم می‌دانند. اما با بی‌حجابی‌هایی که مشاهده می‌شود، مردم به خصوص آن‌هایی که شهید داده‌اند، رنج می‌برند. به همین دلیل با روش عاقلانه و به گونه‌ای که عکس‌العمل‌های فاسد نباشد، باید به نوعی جلوی بی‌حجابی را گرفت.
البته بهتر است با کار فرهنگی و ارشادی باید بی‌حجابی را کنترل کرد. اما اگر لازم باشد نیروی انتظامی و تربیتی کشور هر طور صلاح می‌داند، بی حجابی را کنترل کند و هر تصمیمی که بگیرند، آن تصمیم را تایید می‌کنیم. چون اصلاً نمی‌شود رها کرد. با همه این تفاصیل باید گفت، هر طور که مدیریت عمل کند، ما نمی‌توانیم بگوییم، چرا؟
شما خودتان می‌بینید چه خبر است. مملکت ما تا حالا رعایت این اصول را می‌کرد. خانواده‌هایی داریم که شهید داده‌اند و شهدایی که در نامه‌هایشان می‌نوشتند «خواهرم حجاب تو از خون من برای نظام ارزشمندتر است» همین کافی است تا بدانیم حجاب باید رعایت شود.
البته عده‌ای هستند که دهن‌کجی می‌دهند و بر اساس الگوی بیگانگان رفتار‌هایی از خودشان نشان می‌دهند و وقتی آن‌ها می‌گویند «بی‌حجاب بیرون بروید و دهن‌کجی کنید» قبول می‌کنند.
به هرحال دهن‌کجی را باید به نوعی پاسخ داد. حالا اینکه چطور پاسخ بدهیم، بستگی به مصلحت مدیریت کشور دارد. البته باید مراقب بود منجر برخورد‌های نامطلوب نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.