تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 12:41
کد خبر : 7412

محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز: حجاب زنان را از متلک دور نگه می‌دارد/ با ادامه فعالیت گشت ارشاد موافقم

محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز: حجاب زنان را از متلک دور نگه می‌دارد/ با ادامه فعالیت گشت ارشاد موافقم

عضو جامعه روحانیت مبارز به اصلاحات نیوز می گوید: زنان باید بدانند که حجاب شخصیت آنها را حفظ می‌کند و آنها را از متلک و چشم بد مصون نگه می‌دارد و نباید در معرض تعارضات و هوای نفس دیگران نباشند.

به گزارش گیلانی ها خبر،  عضو جامعه روحانیت مبارز به اصلاحات نیوز می گوید: زنان باید بدانند که حجاب شخصیت آنها را حفظ می‌کند و آنها را از متلک و چشم بد مصون نگه می‌دارد و نباید در معرض تعارضات و هوای نفس دیگران نباشند.

حجاب زنان را از متلک دور نگه می‌دارد/ با ادامه فعالیت گشت ارشاد موافقممحمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز

محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیت مجدد گشت ارشاد می‌گوید: وظیفه گشت ارشاد برای جلوگیری از فساد و خلاف است که در جای خود خوب است و وظیفه ارشادگری و شادگری دارد. برخوردها باید ارشادی و مناسب و در حد راهنمایی باشد و جوری نباشد که مانند دفعه قبل جنجال به پا کردند. گشت ارشاد برای این است که مشروب خواری و مشروب فروشی نباشد و مبنای آن هم بر اساس ارشاد و هدایت کردن است.

وی ادامه داد: زبان گشت ارشاد باید مشوقانه و مهربانانه باشد و نباید به صورت برخوردی باشد. ضوابط اسلامی باید اجرا شود و اگر اینگونه باشد حضور گشت ارشاد مشکلی ندارد و اگر با رویکرد نظارت و ارشاد باشد، با ادامه فعالیتش موافقم.

زبان گشت ارشاد باید مشوقانه و مهربانانه باشد و نباید به صورت برخوردی باشد. ضوابط اسلامی باید اجرا شود و اگر اینگونه باشد حضور گشت ارشاد مشکلی ندارد و اگر با رویکرد نظارت و ارشاد باشد، با ادامه فعالیتش موافقم.

رهبر با بیان اینکه بی حجابی ریشه بیگانه دارد، گفت: بیگانگان اکنون درحال تحریک هستند که زنان به این شکل بی حجاب باشند و کشف حجاب کنند. زنان باید بدانند که حجاب شخصیت آنها را حفظ می‌کند و آنها را از متلک و چشم بد مصون نگه می‌دارد و نباید در معرض تعارضات و هوای نفس دیگران نباشند.

این کارشناس مسائل دینی می‌گوید: حجاب برای کرامت آنها لازم است و اگر زنان حتی آن بی حجاب ها هم بدانند که اسلام برای حفظ کرامت و حرمت و شخصیت آنها، حجاب را واجب کرده، بهتر عمل می‌کنند، برای همین باید به آنها تفهیم کنیم. یک شعری هم است که می‌گوید از بی حجابی است که اگر عمر گل کم است! گل همین که باز می‌شود و جلوی آفتاب قرار میگیرد برگهایش می‌ریزد. برای حفظ عفت عمومی زنان باید حجاب را رعایت کنند، البته حجاب برای مردان هم در محدوده خود لازم است.

بیگانگان اکنون درحال تحریک هستند که زنان به این شکل بی حجاب باشند و کشف حجاب کنند. زنان باید بدانند که حجاب شخصیت آنها را حفظ می‌کند و آنها را از متلک و چشم بد مصون نگه می‌دارد و نباید در معرض تعارضات و هوای نفس دیگران نباشند.

محمدتقی رهبر با بیان اینکه حجاب ۴۰ سال است که در جمهوری اسلامی رعایت میشود، گفت: حالا بیگانگان می‌خواهند این حجاب را از زنان بگیرند و زنان باید بیدار باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.