تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 12:10
کد خبر : 7474

غرب نیازمند ایجاد کلینیک‌های هویت شناسی است

غرب نیازمند ایجاد کلینیک‌های هویت شناسی است

آیت الله رمضانی با بیان اینکه آزادی در غرب، دروغ محض است گفت: غرب نیازمند ایجاد کلینیک‌های هویت شناسی است ، غرب در حوزه آزادی برهنگی، غیر از ولنگاری و اباهه‌گری، هیچ دستاوردی نداشته است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه آزادی در غرب، دروغ محض است گفت: غرب نیازمند ایجاد کلینیک‌های هویت شناسی است ، غرب در حوزه آزادی برهنگی، غیر از ولنگاری و اباهه‌گری، هیچ دستاوردی نداشته است.

 

به گزارش گیلانی ها خبر، آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین ( ع) که در مهدیه رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه دین در نگاه امام حسین(ع)، نجات‌بخش است، اظهار کرد: دین راه و مقصد را به انسان نشان می‌دهد و هر چه فاصله ما با آموزه‌های دینی بیشتر شود، برا ما و جامعه بحران و مشکل ایجاد می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما نباید نسبت به دین یک نگاه حداقلی داشته باشیم، افزود: دین علاوه بر احکام نماز و واجبات، در خصوص ارتباط با خود، ارتباط با انسان‌ها، ارتباط در عرصه بین‌الملل و نوع برخورد با طبیعت، برنامه دارد.
وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) وقتی دین را در خطر دیدند، همه چیز خود را فدا کرد، افزود: دین به همه نیازهای انسان پاسخ می‌دهد و برای کمال انسان و جامعه نافع است.
آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه دین انسان‌ساز است و به انسان عزت و مسئولیت اجتماعی می‌دهد، تاکید کرد: عده‌ای مانند یزید و معاویه به نام دین، استعمار و سلطه‌گری نموده و بدترین فساد و ضرر را به جامعه وارد کردند.
وی با اشاره به اینکه ما نباید نسبت دین، محاسبه مادی داشته باشیم بلکه باید به شکل معنوی به دین نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: در مجالس عزاداری، باید از امام حسین(ع) درس دینداری بیاموزیم.
آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه دینداری امام حسین(ع) بر اساس مقدس بودن هدف، مقدس بودن وسیله، مقدس بودن راه و شریعت محوری است، گفت: اباعبدالله الحسین(ع) به دنبال برگردانند امر مقدس به جامعه بود.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمن به دنبال فاصله‌گرفتن دین و شریعت است و واجبات دینی را به شکل‌های مختلف مورد تمسخر قرار می‌دهد.
وی خطاب به جوانان گفت: دشمن امروزه دین را نشانه گرفته است؛ کسی که می‌گوید هزینه حج را در جای دیگر خرج کنید، بهره‌ای از فقه و دین ندارد و معرفت و الفبای دین را نمی‌شناسد.
آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه غرب می‌خواهد برهنگی را در جامعه دینی ترویج کند، تصریح کرد: غرب در حوزه آزادی برهنگی، غیر از ولنگاری و اباهه‌گری، هیچ دستاوردی نداشته است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه آزادی در غرب، دروغ محض است، افزود: در بسیاری از کشورهای غربی هر کسی درباره هولوکاست حرفی بزند، به زندان محکوم می‌شود.
وی با بیان اینکه کسی که هنجارشکنی کرده و برهنگی را ترویج می‌کند، بحران معنویت، عقیده و فکر دارد، تصریح کرد: امروزه غرب با استرس، اضطراب، خودباختگی، خود فریفتگی و بی‌هویتی مواجه است.
آیت‌الله رمضانیوی به ضرورت ایجاد کلینیک‌های هویت شناسی در غرب اشاره و بیان کرد: جوانان غربی باید در این کلینیک‌ها، هویت خود را کسب کنند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام حسین(ع) کشته شده راه و مسیری است که توانسته امر مقدس را به حال خود بر گرداند، افزود: اباعبدالله الحسین(ع)، اجازه نداد امر مقدس، نامقدس جلوه کند.
وی با بیان اینکه انسان تربیت‌شده قرآن و مکتب اهل بیت(ع)، فردی محترم است، افزود: دینداری، وسیله، راه و انگیزه امام حسین(ع)، مقدس بوده است.
آیت‌الله رمضانی اظهار کرد: امام حسین(ع) به شیعیان درس تبری و تولی‌شناسی داده است؛ اگر کسی دشمن دین باشد با آن دشمن و اگر کسی دوست دین باشد باید با آن دوست بود.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دین انسان را عزیز، بالنده، عاشق، دلداده، هدفمند، عاقل، عابد، زاهد، شجاع، وفادار و ولایتمدار می‌کند.
وی تاکید کرد: گریه‌کردن بر حسین(ع) باید فکر، اندیشه و جامعه ما را اصلاح کند.
آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه زنان ایرانی همیشه عفیف، پاکدامن، دلیر، شجاع و غیرتمند هستند، افزود: ما نمی‌خواهیم در جامعه برهنگی رواج پیدا کند و بی‌غیرتی در فرهنگ ایرانی وجود ندارد.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پاک‎ترین خون‌ها برای این انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: نقشه دشمن این است که می‌خواهد ابتزال و ولنگاری در جامعه ترویج شود.
وی در پایان یکی از خصوصیات نهضت حسینی را نهایت و اوج مظلومیت دانست و گفت: شهادت طفل شش ماهه، تازاندن اسب بر بدن‌ها، آتش‌زدن خیمه‌ها، اسارت زنان و کودکان و دریغ کردن از یک جرعه آب، نمونه‌ای از مظلومیت امام حسین(ع)، بستگان و یارانش در حادثه کربلا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.