تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 0:38
کد خبر : 12197

شنیده‌ها/ دلخوش در رشت می‌ماند؛ جعفرزاده و نوبخت در تهران

شنیده‌ها/ دلخوش در رشت می‌ماند؛ جعفرزاده و نوبخت در تهران

با آغاز فرایند اعلام تأیید صلاحیت کاندیداها، انتخابات در حوزه شهرستان‌های رشت و خمام به روزهای جالب و پر خبر خود نزدیک می‌شود، در این میان انواع شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص کاندیداها منتشر می‌شود که باید صحت‌وسقم آن را از منابع معتبر پیگیر بود.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از سرتوک، فرصت زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و از هر طرف هر روز اخبار و شایعاتی نیز در خصوص تأیید، رد و یا تغییر حوزه انتخابیه کاندیداهای شاخص انتخابات به گوش می‌رسد.

دلخوش در رشت می‌ماند

در همین راستا شنیده شده است که علی‌رغم طرح شایعاتی در خصوص احتمال بازگشت سید کاظم دلخوش به صومعه‌سرا مطرح شده است که این موضوع صحت ندارد، زیرا دلخوش زیرساخت‌های کامل حضور خود در رشت را فراهم کرده و تیم ستادی منسجم در حوزه‌های مختلف، بخش‌ها و صندوق‌های شهرستان‌های رشت و خمام داشته و آن‌طور که شنیده شده است قطعاً در رشت باقی خواهد ماند.
برای تأیید این موضوع می‌توان به مراسم خداحافظی دلخوش با یاران صومعه‌سرایی خود که در یکی از تالارهای نزدیک به شهر رشت برگزار شد، اشاره کرد. البته این مراسم خداحافظی در واقع قدردانی از زحمات و ادامه همکاری با آن‌ها در انتخابات رشت بوده است.

نوبخت سرلیست اعتدالیون در تهران؟!

از طرفی با اینکه رسانه‌ها مدعی شدند که محمدباقر نوبخت، وارد کارزار انتخاباتی رشت شده، احتمال این مسئله بسیار دور از انتظار است. زیرا وی به‌عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، یکی از گزینه‌های مطرح میان اعتدالیون است و آن‌طور که برخی از چهره‌های شاخص این جریان در فضای غیررسمی مطرح کرده‌اند، نوبخت که به دنبال لیدری این جناح است از تهران در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد.

جعفرزاده در تهران خواهد ماند

همچنین در خصوص غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس و چهره نزدیک به جناح اصلاحات که تا به امروز در هیئت‌های اجرایی و نظارت با عدم احراز صلاحیت مواجه شده گفته می‌شود بتواند تا روز پنجشنبه صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات به دست بیاورد.
جعفرزاده در بسیاری از مصاحبه‌هایش گرچه در ظاهر به‌گونه‌ای رفتار کرده که رغبتی به حضور در انتخابات ندارد، اما در حقیقت به‌صورت چراغ خاموش، برای رقابت انتخاباتی و تصاحب کرسی‌های مجلس آماده شده است.
حال اما شنیده‌ها از محافل مدعیان اصلاحات حاکی از آن است که باتوجه‌به ترافیک کاندیداهای شاخص در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام، احتمال اینکه نماینده اسبق رشت در مجلس بخواهد شانس خود را از تهران برای حضور در انتخابات امتحان کند بسیار زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.