تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 9:56
کد خبر : 12826

سردار رادان: پدیده شوم شوتی‌گری باید از بین برود

سردار رادان: پدیده شوم شوتی‌گری باید از بین برود

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خودروهای شوتی را مصداق ناامنی اقتصادی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: به دنبال این هستیم که پدیده شوم شوتی‌گری را از بین ببریم و ریشه کن کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خودروهای شوتی را مصداق ناامنی اقتصادی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: به دنبال این هستیم که پدیده شوم شوتی‌گری را از بین ببریم و ریشه کن کنیم.

به گزارش گیلانی ها خبر، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در همایش پلیس اقتصادی با بیان اینکه طی سال گذشته شاهد ارتقای امنیت اقتصادی در کشور بوده ایم، افزود: البته هنوز به نتیجه دلخواه ما و مورد مطالبه مردم نرسیده ایم که نیاز دارد در سال ۱۴۰۳ این مسئله پیگیری شود.

وی با بیان اینکه سال جاری سال سخت قاچاقچیان رقم خورد، اظهارداشت: خوشبختانه در حال حرکت به سمت پرونده‌های کلان اقتصادی هستیم و پلیس برای بازگشت نظم اقتصادی از هیچ چیزی چشم پوشی نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی کل جمهوری اسلامی موضوع جنگ ترکیبی را از دغدغه های مهم نظام عنوان کرد و گفت: یکی از ابعاد این جنگ بعد اقتصادی است که دشمن با ابزار تحریم، تهدید در حوزه اقتصادی و وارد کردن ضربه به شریان های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران آغاز کرده است.

 

قاچاق نمود بارز جنگ ترکیبی اقتصادی است

سردار رادان نمود بارز جنگ ترکیبی اقتصادی را قاچاق دانست و اظهار داشت: قاچاق چه از داخل به بیرون کشور و از چه بیرون به داخل کشور امروز به معضل بنیادین اقتصادی تبدیل شده است. متاسفانه اعداد و ارقامی که از حوزه مقابله با قاچاق ارز و کالا نهاد ریاست جمهوری اعلام می شود، اعداد بزرگ و نگران کننده است و اگر ما بتوانیم از افزایش این عدد جلوگیری کنیم و یا به سمت کاهشی ببریم به نظر بالاترین خدمت در بعد جنگ ترکیبی اقتصادی را برای مردم و دولت رقم زدیم.

وی با بیان اینکه خودروهای شوتی جلوه‌های واضح از قاچاق و همچنین ناامنی اجتماعی هستند، ادامه داد: در حوزه خودروهای شوتی اقدامات و برخوردهای جدی انجام شده که باید این موضوع ادامه داشته باشد.

فرماندهی کل انتظامی به مطالبه پلیس از شورای امنیت ملی درباره برخود با خودروهای شوتی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ متاسفانه ۵۰۰ نفر از مردم ما بر اساس حادثه آفرینی‌های خودروهای شوتی در امور راهنمایی و رانندگی کشته شدند.

سردار رادان بر نابودی و ریشه کن کردن فعالیت خودروهای شوتی تاکید کرد و افزود: طی سال جاری تعدادی از همکاران ما در انتظامی توسط خودروهای شوتی به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.