تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 12:45
کد خبر : 8299

سردار آزمون: بعد از این پیشنهاد شب‌ها نمی‌خوابیدم / مورینیو بهترین مربی جهان است

سردار آزمون: بعد از این پیشنهاد شب‌ها نمی‌خوابیدم / مورینیو بهترین مربی جهان است

آزمون بعد از پیوستن به رم گفت:‌ من بسیار خوشحالم، زیرا در یکی از مهم ترین باشگاه های جهان هستم و هیچ کلمه ای برای توصیف احساساتم وجود ندارد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  آزمون بعد از پیوستن به رم گفت:‌ من بسیار خوشحالم، زیرا در یکی از مهم ترین باشگاه های جهان هستم و هیچ کلمه ای برای توصیف احساساتم وجود ندارد.

سردار آزمون

سردار آزمون انتقال قرضی خود به آاس رم را تکمیل کرد و از امروز رسماً شاگرد ژوزه مورینیو در پایتخت ایتالیا محسوب می شود. این مهاجم ۲۸ ساله در مصاحبه با شبکه اختصاصی باشگاه رم گفت:

من بسیار خوشحالم، زیرا در یکی از مهم ترین باشگاه های جهان هستم و هیچ کلمه ای برای توصیف احساساتم وجود ندارد. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. من می دانم که به یکی از بهترین باشگاه های اروپا رسیده ام. وقتی شنیدم رمی ها به من علاقه دارند، شب ها نمی توانستم بخوابم. من نمی توانستم برای پیوستن به تیم صبر کنم.
رم در هر پستی بازیکنان بسیار خوبی دارد، بازیکنانی در بین بهترین های جهان. وقتی در لیگ اروپا مقابل رم قرار گرفتم، آنها سبک بازی مورد علاقه من را در زمین پیاده کردند. من تیم را دوست دارم، از نحوه بازی آنها خوشم می آید. آنها خیلی خوب هستند.
از نظر من، مورینیو بهترین مربی جهان است. برای کار کردن با او لحظه شماری می کنم. قطعا چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت و برای موفقیت تیم با تمام وجود کار خواهم کرد.

بدیهی است که ما امسال می خواهیم چند جام کسب کنیم، هدف و رویای من این است که با رم به قهرمانی برسم. رم طرفداران زیادی دارد که در میان بهترین ها در اروپا قرار می گیرند. یک کادر عالی، یک تیم عالی. من می خواهم اینجا برنده شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.