تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 11:08
کد خبر : 12448

سازمان تعزیرات: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق بارز گران‌فروشی و تخلف است

سازمان تعزیرات: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق بارز گران‌فروشی و تخلف است

محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: به تاکسی اینترنتی‌ها تذکر جدی می‌دهم که گزینه عجله دارم مصداق گران فروشی است و هیچ خدمات اضافه ای به کاربران داده نمی‌شود.کسی که گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر او را به مقصد نمی رسانند و نه خدمات اضافه به مردم ارائه می دهند که تخلف است.

به گزارش گیلانی ها خبر،  محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: به تاکسی اینترنتی‌ها تذکر جدی می‌دهم که گزینه عجله دارم مصداق گران فروشی است و هیچ خدمات اضافه ای به کاربران داده نمی‌شود.کسی که گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر او را به مقصد نمی رسانند و نه خدمات اضافه به مردم ارائه می دهند که تخلف است.
 سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق بارز گران‌فروشی است.

محمدعلی اسفنانی ضمن تبریک دهه فجر تصریح کرد: مطابق مصوبه شورای هماهنگی چنانچه تخلف گران فروشی احراز شود ما می‌توانیم حکم به پلمب دهیم.

وی افزود: به تاکسی اینترنتی‌ها تذکر جدی می‌دهم که گزینه عجله دارم مصداق گران فروشی است و هیچ خدمات اضافه ای به کاربران داده نمی‌شود.کسی که گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر او را به مقصد نمی رسانند و نه خدمات اضافه به مردم ارائه می دهند که تخلف است.

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات  تذکر جدی می دهم که تاکسی های اینترنتی این گزینه را حذف کنند و مردم را در خدماتی که دریافت می کنند دچار مشکل نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.