تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 9:11
کد خبر : 11186

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است.

کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است.

به گزارش گیلانی ها خبر،   آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات با انتشار یک نمودار مقایسه ای از میزان جستجوی گوگل در هفته اخیر که نشان دهنده سبقت گرفتن ماجرای صادق بوقی به پرونده فساد چای دبش است نوشت: اگر روزنامه دار بودم، شاید پاسخ تیتر یک امروز همشهری را با این نمودار مقایسه ای جستجوی در گوگل می دادم…
روزنامه همشهری در شماره امروز خود تیتر یک را به صادق بوقی اختصاص داد و پرسید: چرا کمپین صادق بوقی فراگیر شد؟
کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است. فرضی که نمودار مقایسه ای گوگل ظاهرا آن را اثبات کرده است..

تیتر یک روزنامه همشهری سه شنبه ۲۱ آذر

تیتر یک روزنامه همشهری

نمودار مقایسه ای میزان جستجو در گوگل برای صادق بوقی و چای دبش

نمودار گوگل از جستجوی صادق بوقی و چای دبش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.