تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 11:45
کد خبر : 10547

دفاع موسوی لاری از حضور کم تعداد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس

دفاع موسوی لاری از حضور کم تعداد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس

جماران نوشت: یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز گفت: وقتی مجلس اصلاح قانون انتخابات را تصویب کرد و بعد از آن بحث پیش‌ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها مطرح شد، معلوم است که نتیجه‌ چه می‌شود.

به گزارش گیلانی ها خبر، جماران نوشت: یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز گفت: وقتی مجلس اصلاح قانون انتخابات را تصویب کرد و بعد از آن بحث پیش‌ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها مطرح شد، معلوم است که نتیجه‌ چه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری از اعضای مجمع روحانیون مبارز درباره تحلیل خود نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ از مجموعه مقدماتی که برای انتخابات فراهم شده بود معلوم بود کار به اینجا منتهی می‌شود. وقتی مجلس اصلاح قانون انتخابات را تصویب کرد و بعد از آن بحث پیش‌ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها مطرح شد و وقتی در آن قانون آمد که شورای نگهبان می‌تواند حتی منتخب مردم را بعد از رأی آوری کنار بزند، معلوم است که نتیجه‌ چه می‌شود.

موسوی‌لاری گفت: یک جریانی، مجموعه‌ای از ارکان قدرت را دست‌شان گرفتند و جز خودشان کسی را تحمل نمی‌کنند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به این سوال که تحلیل شما درباره اینکه اصلاح‌طلبان در این انتخابات آمار ثبت‌نامی کمی داشتند چیست، گفت: با این مقدمات، زمینه‌ای نبود که ثبت‌نام کنند. آن‌هایی هم که ثبت‌نام کردند نتیجه‌اش مانند آقای پزشکیان و امثال آن‌ها شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.