تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 11:23
کد خبر : 10180

توقیف ۴ قایق تفریحی در کیش / اتهام : حمل مسافر با وضعیت نامناسب

توقیف ۴ قایق تفریحی در کیش / اتهام : حمل مسافر با وضعیت نامناسب

پلیس کیش : در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب در قایق‌ های تفریحی ، تعداد چهار فروند قایق توسط ماموران پایگاه دریابانی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توقیف شد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  پلیس کیش : در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب در قایق‌ های تفریحی ، تعداد چهار فروند قایق توسط ماموران پایگاه دریابانی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توقیف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: چهار فروند قایق تفریحی در ساحل مارینا جزیره کیش به دلیل بروز موارد هنجار شکن توقیف شد.
سرگرد «حمید زنگانه» در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: در پی بروز هنجارشکنی حمل مسافر با وضعیت نامناسب در قایق‌های تفریحی، تعداد چهار فروند قایق توسط ماموران پایگاه دریابانی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توقیف شد.
وی ادامه داد: این شناورها به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و بی توجهی به ضوابط انتظامی توقیف و پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: کیشوندان همکاری مناسبی در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی دارند و که در این راستا قدردان آنان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.