تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 23:24
کد خبر : 12237

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد:

تشکیل ستادهای دهه فجر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان

تشکیل ستادهای دهه فجر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ارتقای دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاونین و مدیران این دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت این بانوی دلاور کربلا، گفت: حضرت زینب کبری (س)، بانوی بزرگواری است که توانست با شجاعت بی‌نظیری که نشان داد یزیدیان و دشمنان را خوار و ذلیل کند و تنها بانویی است که با درایت و ذکاوت خود توانست چندین نسل را با سخنرانی بی‌نظیر عاشورا خود به حیرت وا دارد.

وی ورود به ماه پر افتخار بهمن را در تاریخ ایران اسلامی مهم دانست و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای سرنوشت‌ساز ملت ما است و در این ایام وقایعی مهمی در تاریخ ایران رقم خورد همچون بازگشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی (ره) به وطن بوده که دستاورد آن پیروزی انقلاب اسلامی بود. مردم ایران، ایام پیروزی دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را مدیون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) می‌داند و هرساله جشن می‌گیرند که در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز با تشکیل ستادهای دهه فجر در واحدهای دانشگاهی، برنامه‌ریزی‌های بسیار فاخری را در این زمینه، انجام داده است.

محمد دوستار ضمن تبریک به دانشگاهیان گیلان، از ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از سطح ۳ به سطح ۲ در کشور خبر داد و تصریح کرد: در ارزیابی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، واحدهای دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان گیلان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری را در بین واحدهای دانشگاهی کشور پیدا کنند و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها در استان گیلان توانست در این ارزیابی، از رتبه ۳ به رتبه ۲ ارتقا پیدا کند که این ارتقاء مرهون تلاش‌ها و زحمات معاونین و مدیران خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به شروع ثبت‌نام علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از ۳ بهمن‌ماه سال جاری، تأکید کرد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند از ۳ بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت www.Azmoon.org نسبت به ثبت‌نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) اقدام کنند.

دوستار با نزدیک‌شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با فراهم‌آوردن زمینه لازم در جهت مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف دانشگاهی در انتخابات اقدام خواهد کرد؛ ولی هیچ مدیری و مسئولی از این دانشگاه حق مشارکت و تبلیغ کاندیدای خاصی را ندارد و این کار در دانشگاه ممنوع است.

در ادامه هر یک از معاونین و مدیران حاضر در جلسه، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت ارتقای هر چه بیشتر دانشگاه ارائه دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.