تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 11:00
کد خبر : 7773

تحرکات آمریکایی‌ها در خلیج فارس قطعا نشانه ترس آن‌ها است

تحرکات آمریکایی‌ها در خلیج فارس قطعا نشانه ترس آن‌ها است

امیر دریادار ایرانی گفت: تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه قطعا نشانه ترس آن‌ها است و امروز نظام در جامعه جهانی و به ویژه در منطقه محور هم افزایی و همدلی است.

به گزارش گیلانی ها خبر،  امیر دریادار ایرانی گفت: تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه قطعا نشانه ترس آن‌ها است و امروز نظام در جامعه جهانی و به ویژه در منطقه محور هم افزایی و همدلی است.

 

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با حرکت ناوگروه ۸۶ و سفر به دور دنیا اظهار کرد: نوع حرکت ناوگروه دریایی ۸۶ ارتش با توجه به تجهیزات، به ویژه این مسئله که این تجهیزات تماما ایرانی بوده، تمام محاسبات دشمنان را به هم ریخته است و قطعا برای آن‌ها مشکل ساز شده است.

وی افزود:به قول معروف دشمنان اکنون کاسه چه کنم، چه کنم به دست گرفته و مطمئنا آن تابویی که برای تمامی منطقه و جهان درست کرده بودند و تا حدودی هم سعی می‌کردند به مردم ما منتقل کنند که نیروی دریایی ما دستاوردی نداشته است، بحمد الله در بالاترین سطح ممکن از بین رفته و به صورت سیلی محکم به آن‌ها نشان داده شده است.

وی در ارتباط با تحرکات آمریکایی‌ها در خلیج فارس گفت: این تحرکات قطعا نشانه ترس آن‌ها است و شکی در آن نیست. امروز به لطف خدا نظام مقدس ما در جامعه جهانی و به ویژه در منطقه محور هم افزایی، همراهی، هماهنگی و همدلی بوده و تمامی این نکات ویژه است و همه چشم به زبان مقام معظم رهبری داریم که امروز ایشان چگونه هدایت این امر و این نیرو را انجام می‌دهند.

چند روز گذشته بود که فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیداری که رهبر انقلاب در آن به تمجید از عملکرد این نیرو پرداختند و از اقدام آن‌ها در سفر به دور دنیا با این ناو گروه کاملا ایرانی تشکر و تقدیر کردند.

رهبر انقلاب در بخشی از این دیدار فرمودند:این اقدام شما توانست وجهه‌ی بین‌المللی ایران را بالا ببرد و ارتقا ببخشد. ارزش سیاسی کار شما از ارزش نظامی‌اش کمتر نبود، اگر نگوییم بیشتر هم بود. نفس اینکه شما توانستید یک حرکت بزرگ اینچنینی را روی دریا انجام بدهید، این قدر نیرو ایران داشت، این قدر جوان، این قدر توانایی علمی، این قدر مهارت که توانست این کار بزرگ را انجام بدهد، این برای کشور وجهه‌ی بین‌المللی ایجاد کرد.

این دریانوردی ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی ایران را برای خود ما، برای شما، برای هر کسی از ماجرای شما مطلع بشود روشن کرد. چرا؟ چون این دانایی، این توانایی، این اعتماد به نفس را انقلاب به ما داد. این همت را، این جسارت اقدام به یک چنین کار بزرگ را انقلاب به ما داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.