تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 11:40
کد خبر : 9941

بیاینه انجمن اسلامی پزشکان ؛ بیانیه انجمن اسلامی پزشکان و دعوت از جامعه سلامت گیلان به حضور پررنگ در انتخابات

بیاینه انجمن اسلامی پزشکان ؛  بیانیه انجمن اسلامی پزشکان و دعوت از جامعه سلامت گیلان به حضور پررنگ در انتخابات

انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی که در قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دولت نقشی محوری و اساسی در کشورمان دارد در پیش است و در این روزها شاهد ثبت نام‌نامزدهای آن هستیم.

به گزارش گیلانی ها خبر، انجمن اسلامی پزشکان از جامعه سلامت گیلان برای حضور پررنگ در انتخابات بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد ؛

بسمه تعالی

انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی که در قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دولت نقشی محوری و اساسی در کشورمان دارد در پیش است و در این روزها شاهد ثبت نام‌نامزدهای آن هستیم.

در گیلان علیرغم زحمات برخی از نمایندگان طی چند دوره اخیر ، مجموع عملکرد نمایندگان چندان رضایت بخش نبوده و سرعت رشد و توسعه گیلان به نسبت بسیاری از استان ها پایین تر بوده به طوری که نمایندگان گیلان در نامه مورخ ۲۴ مهرماه به رییس جمهور، خود به عقب ماندگی فاحش گیلان نسبت به دو استان دیگر در زمینه پسماند اشاره کرده اند که قطعا عملکرد ضعیف خود نمایندگان در این عقب ماندگی ها کم تاثیر نبوده است.

بنابراین انتخابات پیش رو فرصتی است تا فعالان سیاسی اجتماعی به ویژه جوانان گام دومی با هدف تغییر شرایط موجود گیلان گام های موثری برداشته تا گیلان با داشتن نمایندگانی کارآمدتر بتواند به سوی پیشرفت همه جانبه با سرعتی بیشتر حرکت کند.

انجمن اسلامی پزشکان ایران_شاخه گیلان ضمن استقبال از نامزدی چهره های جدید و شایسته در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت و خمام و اعلام حمایت از گزینه های شایسته در حوزه های مختلف در ایام تبلیغات، بدینوسیله اعلام می دارد آقای دکتر مهدی فلاح از خانواده بزرگ سلامت و با بیش از ده سال سابقه به عنوان‌پزشک عمومی جهت نامزدی در این انتخابات از رشت و خمام ثبت نام‌نمود.

لذا فرصتی است تا در کنار سایر اقشار، خانواده بزرگ سلامت اعم از پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران، ماماها، فیزیوتراپ ها، شنوایی سنج ها، بینایی سنج ها، بهورزها، علوم پایه ای ها و کارشناسان هوشبری، کارشناسان اتاق عمل، کارشناسان گروه بهداشت، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، کارشناسان پرتوشناسی، کارشناسان فوریت های پزشکی و … در این انتخابات حضور موثر و جدی داشته تا در کنار سایر عرصه ها شاهد نگاه درست و حمایت لازم در حوزه بهداشت و درمان رشت و استان نیز باشیم.

لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

انجمن اسلامی پزشکان ایران_شاخه گیلان

۲ آبان ۱۴۰۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.