تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 19:39
کد خبر : 11088

بدهی ۱۷ میلیارد تومانی به پیمانکار تالاب عینک صحت دارد؟!

بدهی ۱۷ میلیارد تومانی به پیمانکار تالاب عینک صحت دارد؟!

شاید بدترین خبر برای حامیان محیط زیست و آن‌هایی که قلب‌شان هنوز برای شهر رشت می‌تپد معلق ماندن قریب به ۱۰ روزه پروژه لایروبی تالاب عینک باشد.

اختصاصی / به گزارش گیلانی ها خبر، احمد یعقوبی: شاید بدترین خبر برای حامیان محیط زیست و آن‌هایی که قلب‌شان هنوز برای شهر رشت می‌تپد معلق ماندن قریب به ۱۰ روزه پروژه لایروبی تالاب عینک باشد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پیمانکار پروژه مبلغی حدود ۱۷ میلیارد تومان تاکنون مطالبات داشته و به همین دلیل پروژه را نیمه کاره تعطیل کرده است.

بی‌توجهی به پروژه‌های در دست اقدام، عدم جذب بودجه برای اجرای پروژه‌های حیاتی شهر، بازی‌های رسانه‌ای برخی از اعضای شورای شهر که دم از ساخت ورزشگاه می‌زنند، اما در تامین هزینه دو بیل مکانیکی هم عاجز مانده اند، دلیل وضعیتی است که امروز تالاب عینک شهر رشت با آن مواجه است.

این تالاب که طرفیت بالقوه برای جذب گردشگران خارجی و داخلی، ایجاد پروژه‌های اقتصادی کلان، ایجاد پروژه‌های تفریحی و ورزشی بزرگ را داشت اکنون در پی سال‌ها بی‌توجهی به حال خود رها شده و حتی گفته می‌شود مدت هاست برخی از اعضای شورای شهر پا به محله صف سر و عینک برای بازدید از پروژه نگذاشته‌اند و از تعطیلی پروژه بی‌خبرند!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.