تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 9:53
کد خبر : 10831

امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی میان دانشگاه آزاد و سپاه قدس گیلان

امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی میان دانشگاه آزاد و سپاه قدس گیلان

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان در حوزه انجام اقدامات پژوهشی و دانش بنیان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان در حوزه انجام اقدامات پژوهشی و دانش بنیان به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی میان دانشگاه آزاد و سپاه قدس گیلان

به گزارش گیلانی ها خبر، عصر امروز تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان در حوزه انجام اقدامات پژوهشی و دانش بنیان به امضا رسید.

محمد دوستدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از ظرفیت پژوهشی تمامی دستگاه‌ها و نهادها در راستای حل مشکلات استان استفاده شود، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه  با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی علمی، پژوهشی و آموزشی همکاری مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و معاونت دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان منعقد شد.

وی با اشاره به اهداف امضای تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان گفت: ایجاد همکاری متقابل در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی با درنظر گرفتن کلیه منابع و امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان از جمله مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، بهره‌مندی از توانمندی‌های طرفین، همکاری در طرح‌های تحقیقاتی مشترک، حمایت و همکاری در تجاری‌سازی طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه مخترعین بسیجی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های مشترک، همکاری در خصوص تألیف و انتشار کتب و نشریات علمی، پژوهشی و آموزشی، استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه در اجرای پروژه‌ی کسر خدمت سربازی (در قالب سرباز نخبه) از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

دوستار با تاکید بر لزوم توجه به انجام کارهای پژوهشی در راستای حل مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در گیلان شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای پژوهشی وجود دارد که نخبگان گیلانی با فعالیت در این واحدها به راحتی قادرند بخش اعظمی از مشکلات گیلان را برطرف کنند.

به گزارش فارس، مدت تفاهم‌نامه امضا شده میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان به مدت سه سال خواهد بود که در طی این مدت نمایندگان طرفین بر اجرای دقیق آن نظارت خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.