تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 11:22
کد خبر : 10292

اعتراف سحر قریشی به اعتیاد ۲ ساله‌اش و دود کردن ۳۰ میلیارد تومان!

اعتراف سحر قریشی به اعتیاد ۲ ساله‌اش و دود کردن ۳۰ میلیارد تومان!

سحر قریشی که مدتی است یک کانال یوتیوبی به راه انداخته و با صحبت هایش در ویدئوهای خود درباره ی زندگی شخصی اش و همینطور طرح برخی ادعاها و انتقادها در رابطه با چهره های مشهور خبرساز شده، این بار در ویدئوی جدیدی به اعتیاد شدیدش در گذشته و مصرف ۳۰ میلیارد تومان مواد مخدر در این راه اعتراف کرده است.

به گزارش گیلانی ها خبر، سحر قریشی که مدتی است یک کانال یوتیوبی به راه انداخته و با صحبت هایش در ویدئوهای خود درباره ی زندگی شخصی اش و همینطور طرح برخی ادعاها و انتقادها در رابطه با چهره های مشهور خبرساز شده، این بار در ویدئوی جدیدی به اعتیاد شدیدش در گذشته و مصرف ۳۰ میلیارد تومان مواد مخدر در این راه اعتراف کرده است.

اعتراف سحر قریشی به اعتیاد ۲ ساله‌اش و دود کردن ۳۰ میلیارد تومان!

 سحر قریشی که مدتی است یک کانال یوتیوبی به راه انداخته و با صحبت‌هایش در ویدئوهای خود درباره‌ی زندگی شخصی‌اش و همینطور طرح برخی ادعاها و انتقادها در رابطه با چهره‌های مشهور خبرساز شده، این بار در ویدئوی جدیدی به اعتیاد شدیدش در گذشته و مصرف ۳۰ میلیارد تومان مواد مخدر در این راه اعتراف کرده است.

ادعای اعتیاد سحر قریشی اولین بار از سوی امیر تتلو پس از بر هم خوردن رابطه‌ی آن‌ها با یکدیگر در سال ۱۴۰۱ مطرح شد. تتلو مدعی شده بود قریشی در حال حاضر به مواد مخدر اعتیاد دارد اما صحت داشتن این ادعا مشخص نبود.

حالا قریشی خود در یکی از ویدئوهای جدید کانال یوتیوبش به ماجرای اعتیاد شدید خود پرداخته است. بر اساس صحبت‌های قریشی، این ماجرا به زمان حضور او در ایران و فعالیتش در سینما بازمی‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.