تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 10:18
کد خبر : 3414

اطلاعیه سپاه درباره اظهارات سردار اباذری | او مشاور فرمانده کل سپاه نیست و نظرات شخصی داده است

اطلاعیه سپاه درباره اظهارات سردار اباذری | او مشاور فرمانده کل سپاه نیست و نظرات شخصی داده است

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.

به گزارش گیلانی ها خبر،  در پی انتشار ویدیویی از سخنان  سردار حمید اباذری در مراسم گرامیداشت شهدای یکی از مناطق استان مازندران و انتساب عنوان مشاور فرمانده کل سپاه به وی که مدعی مواضع متفاوت برخی سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون رخدادها، حوادث و جریانات داخلی شده است، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب عنوان مشاور فرمانده کل سپاه برای وی، اعلام کرد: آنچه در ویدیوی منتشر شده آمده است برداشت ، تحلیل و نظر شخصی سردار اباذری است که با واقعیات موجود انطباق ندارد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات تقطیع شده سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.

 

سردار اباذری چه گفته بود؟

سردار اباذری در این سخنرانی با بیان اینکه «ببینید چه بزرگان و خواصی کم آوردند»، گفت: «تو اینقدر القاب پشت سرت است؛ کلی بیت‌ات برو و بیا دارد. چرا حرف نمی‌زنی؟ مگر نمی‌بینی با این نظام مقدس و این حقیقت عالی چه رفتار‌هایی می‌کنند؟ مگر نمی‌بینی نسبت به آقا و، ولی این جامعه چه رفتار‌هایی و چه توهین‌هایی می‌شود؟ بلند شو حرفت را بزن؛ تو ناسلامتی جزو خواصی؛ تو نان انقلاب را خوردی!»

وی  ادامه داد: «چرا الان که زمان دفاع از انقلاب است، به خاطر چی سکوت کردی؟ چرا حرف نمی‌زنی؟ دنبال این هستی که دنبال‌کننده‌هایت کم نشوند؟ نکند آن‌هایی که من را قبول دارند، من حرفی بزنم و بروند؟ گرفتار این‌ها شده‌اید.»

اباذری با بیان اینکه «خیلی از این چهره‌ها افراد شریفی هستند»، افزود: «اما خیلی‌ها که این ایام دیدیم می‌گوییم گاگول هستند و چیزی نمی‌فهمند یا دنیاطلب هستند. البته تقاص خون‌های ریخته شده باید گرفته شود؛ باید از کسی که در آتش این فتنه دمید تقاص خون بچه‌های بسیج و انتظامی و حتی مردم عادی گرفته شود. این‌ها به تقاصشان خواهند رسید.»

او با اشاره به اینکه «کسانی بودند سنگ انقلاب را به سینه می‌زدند»، افزود: «طرف مداح است؛ تو نان انقلاب و نظام اسلامی را خوردی؛ نان این شهدا را خوردی! تو چرا سکوت کردی؟ این‌ها امتحان است. از بزرگان زیاد شنیدیم که فتنه‌های آخرالزمان، صبح مومن است و شب کافر. می‌بینید چه کسانی کم آوردند؟ افراد زیادی هستند که کم آوردند و بریدند.»

وی همچنین گفت:  «به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند. مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند. مردم از همه بصیرتر و فهیم‌تر هستند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.