تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 11:12
کد خبر : 12770

استاندار گیلان: رویکرد دولت، مردمی سازی است/نامزدها برای رای گیری، دولت را تضعیف نکنند

استاندار گیلان: رویکرد دولت، مردمی سازی است/نامزدها برای رای گیری، دولت را تضعیف نکنند

استاندار گیلان، به اقدام برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت رای گیری اشاره و متذکر شد: متاسفانه برخی از نامزدها عملکرد دولت را تضعیف می کنند لذا روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری‌ها مکلف به پاسخگویی و در صورت لزوم پیگیری حقوقی هستند.

استاندار گیلان، به اقدام برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت رای گیری اشاره و متذکر شد: متاسفانه برخی از نامزدها عملکرد دولت را تضعیف می کنند لذا روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری‌ها مکلف به پاسخگویی و در صورت لزوم پیگیری حقوقی هستند.

به گزارش گیلانی ها خبر، اسدالله عباسی امروز، ۲ اسفندماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی برگزار شد، با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم، اظهار کرد: ایجاد تحول مردم پایه و عدالت محور با تاکید بر ظرفیت جوانان، ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت از طریق افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره امور کشور، توسعه کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به پشتوانه مردم و غلبه بر سازوکارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمان‌بر بروکراتیک در پیشبرد اهداف دولت مردمی، از جمله کلیدواژه های امر مردمی سازی در دولت سیزدهم است.

وی مردمی سازی و استفاده از ظرفیت مردم را در راستای آرمان های انقلاب و امامین انقلاب دانست و افزود: هر کجا کار را به مردم سپردیم، موفق شدیم و هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، ناکام بودیم.

استاندار گیلان انقلاب اسلامی را نهضت مردمی دانست و تاکید کرد: انتخابات ها و راهپیمایی های پرشور و گسترده جلوه ای از مردم سالاری دینی در نظام اسلامی بوده و اقتدار کشور و بصیرت ملت را در عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی نشان می دهد.

عباسی بسیج را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس و واکسیناسیون سراسری فلج اطفال و راهسازی و آبرسانی و برق رسانی و… شاهد نقش آفرینی بسیج مردمی بودیم؛ نقش گروه های جهادی در عمران و آبادانی روستاها نیز قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اقدامات مردمی صورت گرفته در دوران کرونا و کمک به نظام بهداشت و درمان، تاکید کرد: در امور مربوط به مدرسه سازی و مسجدسازی و بیمارستان و درمانگاه سازی نیز شاهد رویکرد مردم پایه خیرین هستیم.

استاندار گیلان بهره مندی از مشارکت مردم در اداره امور را یکی از راهبردهای دولت سیزدهم دانست و یادآور شد: از ظرفیت مردم به ویژه جوانان در بسیاری از نهادهای حمایتی و امدادی و داوطلبانه بهره می بریم که موجب تسریع در انجام امور می شود.

وی از مدیران دستگاه ها خواست امور بودجه ای مربوط به پایان سال را مدیریت کنند و گفت: صدور مجوز کاغذی برای فعالیت های صنفی دیگر رسمیت ندارد و لذا فرمانداران شناسه یکتا را جدی بگیرند.

عباسی مردمی سازی را بنای دولت مردمی سیزدهم دانست و تاکید کرد: این دولت وابسته به حزب و گروه و جناح نبوده و با اراده مردم شکل گرفته و با استفاده  از ظرفیت های مردمی اداره می شود.

استاندار گیلان همچنین از فرمانداران و دستگاه های اجرایی خواست علاوه بر ارزیابی مصوبات سفر اول رئیس جمهور، فهرستی از پروژه های سفر دوم را تهیه کنند و پروژه‌های مهم استان نباید جا بماند.

وی در ادامه به اقدام برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت رای گیری اشاره و متذکر شد: متاسفانه برخی از نامزدها عملکرد دولت را تضعیف می کنند و لذا روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری ها مکلف به پاسخگویی و در صورت لزوم پیگیری حقوقی هستند.

عباسی از نامزدها خواست به خاطر رای گیری سیاه‌نمایی نکنند و افزود: نمایندگان فعلی عملکرد خودشان را بگویند و کارهای دولت را به نام خودشان تمام نکنند و اقدامات دولت را نادیده نگیرند؛ وظیفه ماست که از حریم مدیریتی دولت دفاع کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.