تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 12:13
کد خبر : 12555

اخاذی کارگردان قلابی از بانوان به بهانه تست بازیگری

اخاذی کارگردان قلابی از بانوان به بهانه تست بازیگری

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: متهمی که خود را کارگردان سینما معرفی می‌کرد و با بهانه تست بازیگری اقدام به آزار و اذیت بانوان می کرد، دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: متهمی که خود را کارگردان سینما معرفی می‌کرد و با بهانه تست بازیگری اقدام به آزار و اذیت بانوان می کرد، دستگیر شد.

 

به گزارش گیلانی ها خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، ­ سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: تعدادی از شهروندان خانم به پلیس فتا پایتخت مراجعه و اعلام کردند فردی ناشناس که خود را کارگردان سینما معرفی کرده بوده آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آنها در فضای مجازی کرده و این موضوع زندگی شخصی و خانوادگی آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

­این مقام انتظامی افزود: شکات در ادامه اظهارات خود گفتند برای شرکت در یک تست بازیگری به دفتر سینمایی که در آگهی اینترنتی دیده بودند رفته و پس از حضور در آن دفتر فردی که خود را کارگردان فیلم معرفی کرده بود به بهانه تست‌های مورد نیاز بازیگری اقدام به آزار و اذیت آنها کرده و با فیلمبرداری از آنها تهدیدشان کرده که اگر خواسته‌های وی را انجام ندهند تصاویر خصوصی آنها را در صفحات مستهجن بارگزاری می‌کند.

­رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه این شیاد برای گمراه کردن پلیس بصورت روزانه هویت و محل دفتر کار خود را تغییر می‌داد، گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات گسترده در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی کردند و پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ در حالی که قصد آزار و اذیت دختر دیگری را داشت دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

­سرهنگ معظمی گودرزی افزود: مجرم پس از حضور در پلیس فتا گفت در فضای مجازی آگهی تست بازیگری برای بازی در فیلم سینمایی منتشر می‌کردم و فقط از خانم‌های جوان تست می‌گرفتم و با ترفند‌های مختلف اقدامات غیراخلاقی خود را پیش می‌بردم و درنهایت با تصویربرداری از خانم ها، با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اقدام به اخاذی از آنان می‌کردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.