تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 10:11
کد خبر : 9217

آیت‌الله جنتی: جامعه اسلامی یعنی همه چیز مردم در امان باشد

آیت‌الله جنتی: جامعه اسلامی یعنی همه چیز مردم در امان باشد

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه اسلامی جامعه امن است و آبرو، اموال و اخلاق و دین مردم باید حفظ شود و همه چیز آنها باید حفظ شود. ما باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش گیلانی ها خبر، رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه اسلامی جامعه امن است و آبرو، اموال و اخلاق و دین مردم باید حفظ شود و همه چیز آنها باید حفظ شود. ما باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم.

آیت‌الله جنتی: جامعه اسلامی یعنی همه چیز مردم در امان باشد

 دوازدهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری امروز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنان افتتاحیه دوازدهمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، گفت: آغاز امامت امام زمان علیه السلام را تبریک می گویم و در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گرامی می‌داریم.

وی افزود: ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری باید گفت که این شهدا همیشه ادامه دهنده شهدا دفاع مقدس است و این خون‌ها ادامه راه انقلاب را تضمین می‌کند.

آیت الله جنتی عنوان کرد: دین ما اسلام است و هرگاه از نماز هم می‌خواهیم خارج شویم سلام می‌دهیم لذا باید این روح سلامت را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی جامعه امن است و آبرو، اموال و اخلاق و دین مردم باید حفظ شود و همه چیز آنها باید حفظ شود.

رئیس مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت در جامعه تاکید کرد: باید تا جایی که می‌توانیم مانع ضربه خوردن به سلامت جامعه اسلامی شویم.

وی بیان کرد: ما باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم، خداوند انشالله روح شهدا را شاد نمایند و ادامه راهشان را پربرکت قرار دهد.

گفتنی است این آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان پیش از برگزاری انتخابات دوره ششم این مجلس در ۱۱ اسفندماه بوده و با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری از استان‌های سراسر کشور امروز و فردا به مدت دو روز در ساختمان مجلس قدیم برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.