تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 10:57
کد خبر : 11605

آقای استاندار الوعده وفاااا

آقای استاندار الوعده وفاااا

ریحانه خوشحال. سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان به دستور استاندار لبیک نگفت !!/ جناب استاندار؛ منتظریم عهدی که در مقابل خبرنگاران و مسئولان استان بستید را تحقق ببخشید.

ریحانه خوشحال. سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان به دستور استاندار لبیک نگفت !!/ جناب استاندار؛ منتظریم عهدی که در مقابل خبرنگاران و مسئولان استان بستید را تحقق ببخشید

 

به گزارش گیلانی ها خبر،  محمدرضا رستمی به دستور استاندار گیلان لبیک نگفت و طی مصاحبه ای اعلام کرد: پرداخت سهم بیمه تکمیلی خبرنگاران استان گیلان قانونی نیست!

این بار مسئولین دیواری کوتاه تر از خبرنگاران پیدا نکردند، کاش تمام اتفاقاتی که در حال حاضر در حال وقوع است طبق قانون و با همین سخت گیری انجام می شد آنگاه شاهد اختلاس های میلیارد دلاری و پیاپی و… نبودیم زیرا قانون با همین دقت وبا همین سخت گیری همه ی موارد را رصد و جلوی همه ی این تخلفات را می گرفت. آنگاه می پذیرفتیم قانونی که همه چیز را اینقدر موشکافانه، نه فقط روی کاغذ و برای عده ای ، بلکه در عمل  و برای همه  اجرا می شود حق دارد در این مورد نیز موشکافانه عمل نماید و آن هنگام حتی اگر در مقابل زحمتهای بی وفقه خبرنگاران در این نظام، کوتاهی هم می شد کمی قابل تحمل بود. اما وقتی قانون در مقابل متخلفین با ید طولا انعطاف نشان می دهد ولی نوبت به خبرنگاران و مردم عادی که  می رسد، مسئولین قانون ِغیر منعطف ِ خود را چماق می کنند بر سرشان، آنگاه است که گله مندی می آفریند.

گفتنی است سالهاست بیمه تکمیلی خبرنگاران توسط استانداران وقت استان گیلان پرداخت می  شد تا بدین ترتیب بخشی از زحمات خبرنگاران پاسخ داده شود. در سال جاری نیز استاندار گیلان طبق رسم همیشگی اعلام کرد که حق بیمه خبرنگاران را پرداخت خواهد کرد اما پس از گذشت ۴ ماه بلاتکلیفی سرانجام  محمدرضا رستمی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خط استاندار را نخواند و علیرغم موافقت استاندار طی مصاحبه ای گفت: در این راستا یک سهم حق بیمه توسط دولت پرداخت شده و بخش دیگر باید توسط بیمه‌پرداز پرداخت گردد.

این مقام مسئول گفت: پرداخت سهم بیمه تکمیلی خبرنگاران قانونی نیست و نمی‌توان پرداخت کرد.

نکته جالب داستان اینجاست که رستمی اعلام می کند انجام این فرایند غیر قانونی است و این سوال در اذهان مطرح می شود که منظور ایشان اینست که تمام استانداران وقت که دستور پرداخت این حق بیمه را داده بودند کار غیر قانونی کردند؟ یا ایشان خط اسدالله عباسی استاندار وقت استان گیلان را نمی خواند ؟

شایان ذکراست پیرو درخواست خانه مطبوعات استان گیلان مبنی بر پرداخت بیمه تکمیلی سهم خبرنگاران بسان سنوات گذشته، استاندار گیلان قول پرداخت آن را در شهریور سال جاری داد و در این راستا مکاتبات اداری هم انجام شد اما تاکنون نه تنها  هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران استان پرداخت نگردید بلکه شاهد ریختن آب پاکی سرپرست سازمان مدیریت برنامه ریزی روی دست استاندارهستیم.

حال باید دید تیغ استاندار گیلان می بُرد و حرف او در نگاه مدیران  خریداری دارد یا خیر؟!!

به هر حال منتظر پاسخ استاندار در مقابل کار شکنی مدیرانش هستیم و امیدواریم وفای به عهد استاندار گیلان به عنوان متولی استان را ببینیم تا عهدی که در مقابل خبرنگاران و مسئولان استان بستند را تحقق ببخشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.