تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 8:41
کد خبر : 354

اطلاعیه مهم سازمان تامین‌اجتماعی درباره حقوق مستمری‌بگیران

اطلاعیه مهم سازمان تامین‌اجتماعی درباره حقوق مستمری‌بگیران

سازمان تامین‌اجتماعی با رد شایعات مربوط به‌عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح اعلام کرد: طبق وعده مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از سازمان تامین‌اجتماعی، در پی خبر اشتباه یک خبرگزاری که در کانال تلگرامی خود مدعی شده حقوق شهریور ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بدون اعمال افزایش پرداخت شده، برخی سایت‌های خبری و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز بدون راستی‌آزمایی این خبر کذب را بازنشر کردند.

سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: قابل توجه آن که حتی در همان کانال تلگرامی نیز بسیاری از مخاطبان با رد این ادعا، اعلام کرده‌اند حقوق شهریور ماه آنان با افزایش وعده داده شده و مطابق مصوبه شورای عالی کار پرداخت شده است.

پرداخت حقوق شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار در مورد حقوق بازنشستگان سایر سطوح از بیستم شهریور آغاز شده و ادامه دارد.

سازمان تامین‌اجتماعی با رد شایعات مربوط به‌عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح اعلام کرد: طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.