تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 11:12
کد خبر : 8395

رئیس جمهور: دشمن در مایوس کردن مردم ایران شکست خورد

رئیس جمهور: دشمن در مایوس کردن مردم ایران شکست خورد

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دشمن تلاش کرد که دو راهبرد را دنبال کند، اول منزوی کردن ایران در جهان و دوم مایوس کردن مردم نسبت به آینده که در هر دو مورد با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دشمن تلاش کرد که دو راهبرد را دنبال کند، اول منزوی کردن ایران در جهان و دوم مایوس کردن مردم نسبت به آینده که در هر دو مورد با شکست مواجه شد.

نشست خبری رئیس جمهور آغاز شدبه گزارش گیلانی ها خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور امروز (سه‌شنبه) در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه که در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: از اصحاب رسانه که در اطلاع‌رسانی و نقد منصفانه و دلسوزانه به دولت کمک فراوانی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: دولت دو سال قبل کار خود را در شرایطی آغاز کرد که کشور در شرایط بسیار خاصی بود، کرونا، کسری بودجه و کمبود اقلام اساسی بحران‌هایی بود که با آن مواجه بودیم و ما با تکیه بر خدای متعال کار را آغاز کردیم و شرایط کشور را تغییر دادیم.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: ما گفتمان کشور را تغییر دادیم و مهم‌ترین حرف ما بازگشت به مردم و نگاه به ظرفیت های عظیم داخلی بود ما معتقدیم چنین نگاهی می تواند شرایط کشور را تغییر دهد، ما با کمک مردم و زحمات کادر درمانی توانستیم بر کرونا غلبه کنیم و همچنین وضعیت تورمی ۶۰ درصد تا ۴۶ درصد کاهش پیدا کرد، به علاوه وضعیت کالاهای اساسی امروز در شرایط کاملا متفاوتی قرار دارد.

وی افزود: ما طی این دو سال با رشد اقتصادی ۴ درصد و بیش از آن روبه رو بودیم، در همه زمینه رشد داشتیم و وضعیت اشتغال که بسیاری نگران بودم به رشد ۸/۲ درصد رسید و ۲۲ استان کشور اعلام کرده اند که وضعیت اشتغالشان مساعد شده است، ۵ هزار کارخانه غیر فعال، خوشبختانه فعال شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دشمن تلاش کرد که دو راهبرد را دنبال کند، اول منزوی کردن ایران در جهان و دوم مایوس کردن مردم نسبت به آینده که در هر دو مورد با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: امروز روزی است که می توانیم از ایران اسلامی ایران فناور و پیشرفته یاد بکنیم، اما بسیاری سعی دارند که آینده کشور را مایوس جلوه دهند، من پیشنهاد کردم که دوستان دانشگاهی در کنار راهیان نور راهیان پیشرفت را دنبال کنند تا متوجه شوید کشور چه پیشرفت‌هایی داشته است.

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: ما برای ناترازی در حوزه های برق، آب، گاز و بودجه به خوبی در برنامه توسعه هفتم برنامه‌ریزی کردیم و این برنامه ریزی هم با حرکت و اقدام است، ما به خوبی نشان ازژ برق را شناخته ‌ایم و آن ۲۲ هزار مگاوات بوده است که این میزان در دولت سیزدهم ۷ هزار مگاوات آن جبران شده است.

وی افزود: روزی که بنده به خوزستان سفر داشتم برای رفع مشکل فاضلاب این استان چهار مشکل وجود داشت مردم اهواز حتی از بارش باران واهمه داشتند که هم اکنون این معضل مردم اهواز مرتفع شده است، ۱۰ هزار روستا تنش آبی داشتند که تاکنون ۳هزار و ۵۰۰ روستا مشکل تنش آبی‌شان رفع شده است و مابقی تا پایان دولت وضعیتشان بهبود پیدا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.