تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 1:33
کد خبر : 3770

یک شوخی عجیب به نام «قرارگاه گاز گیلان»

یک شوخی عجیب به نام «قرارگاه گاز گیلان»

آغاز زمستان در گیلان با طعنه مردم و رسانه‌ها به وزیر نفت همراه بود! جایی که اسداله عباسی استاندار گیلان از تعطیلی ۱ دی در گیلان در راستای کنترل مصرف گاز خبر داد و کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها با یادآوری جمله «زمستان سخت اروپا» از خجالت دولت مردان در آمدند.

اختصاصی / به گزارش گیلانی‌ها خبر، آغاز زمستان در گیلان با طعنه مردم و رسانه‌ها به وزیر نفت همراه بود! جایی که اسداله عباسی استاندار گیلان از تعطیلی ۱ دی در گیلان در راستای کنترل مصرف گاز خبر داد و کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها با یادآوری جمله «زمستان سخت اروپا» از خجالت دولت مردان در آمدند.

اینکه موضع گیری و اظهار نظرهای نسنجیده توسط مسئولین کلان کشور تا چه حد در اثرگذاری روانی وضع امروز مهم بوده، خود نکته‌ای قابل تامل است، اما عملکرد مدیران استان در وضع موجود، خود موضوعی می‌باشد که نیازمند ساعت‌ها کارشناسی است.

از آغاز هفته جاری گفته شده است که ساعت آغاز بکار ادارات از ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ می‌باشد، اما این ادارات تعطیلی نصفه و نیمه ادارات چه اثری در کل خواهد داشت؟

فارغ از اینکه در پی این کاهش محسوس ساعت کاری بخشی از کارمندان، عملاً آسیب جدی و قابل توجهی به سیستم ادارات استان وارد خواهد شد، باید به این توجه داشت که اعمال این کاهش ساعت کاری بر روی سایر ادارات مانند بخش اداری بیمارستان‌ها این کاهش ساعات اداری را بی‌فایده و بی‌اثر می‌کند، زیرا پرسنل اداری در بیمارستان‌ها حضور داشته و مصرف گاز همچنان در این بخش‌ها ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.