تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 10:16
کد خبر : 706

گران‌فروشان در صف خیانتکاران به ملت هستند/ برخی از معلمان و پرستاران چند ماه است حقوق نگرفته‌اند

گران‌فروشان در صف خیانتکاران به ملت هستند/ برخی از معلمان و پرستاران چند ماه است حقوق نگرفته‌اند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم؛ گفت: امروز ملت ایران مشکلات اقتصادی دارد باید به مسائل و مشکلات آحاد مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در چنین شرایطی برخی از دستگاه‌ها با افزایش قیمت‌ها به مشکلات اقتصادی دولت و ملت دامن زده‌اند؛ این گروه از افراد هم در صف خیانتکاران به ملت و نظام هستند.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با سلام درود خدمت ملت شریف ایران، گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَ اشْکُرُوا لِی وَ لا تَکْفُرُونِ، شرایط فعلی کشور بسیار وضعیت حساسی است، مردم ایران که در طول انقلاب بیش از ۳۵۰ هزار شهید تقدیم این نظام و انقلاب نمودند باید با حساسیت از این لحظات حفاظت و حراست کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: توصیه بنده به تمام عزیزانی که این روزها وارد صحنه‌ها شده‌اند، اینست که صف ما از ردیف دشمنان نظام و خون شهدا باید جدا کنند چرا که امروز دنیای استعمار و استکبار بی‌محابا مردم خود را می‌کشند امروز دایه‌دار نظام و انقلاب شده‌اند. در شرایط فعلی باید دستگاه‌های مختلف آن‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول به خدمت‌رسانی هستند، توجه کنند که بی‌توجهی به حقوق ملت به ویژه افرادی که مشکلات مادی دارند خیانت به ملت است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم یادآور شد: امروز ملت ایران مشکلات اقتصادی دارند باید به مسائل و مشکلات آحاد مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در چنین شرایطی برخی از دستگاه‌ها با افزایش قیمت‌ها به مشکلات اقتصادی دولت و ملت دامن زده‌اند؛ این گروه از افراد هم در صف خیانتکاران به ملت شریف ایران هستند.

نماینده مردم صومعه سرا خطاب به وزیر ارتباطات یادآور شد: چرا در چنین شرایطی آبونمان مخابرات از ۱۳۰۰ تومان به ۱۷۰۰۰ تومان افزایش یافته است.

دلخوش اباتری در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به گرانی قیمت آب برای کشاورزان، قیمت کالاهای ضروری مردم افزایش یافته است، چرا نمی‌توانید نرخ کالاهای ضروری را برای مردم کنترل کنید، آیا این خدمت به مردم است! ارزاق عمومی مردم روز بروز گران‌تر میشود و آنان در فشار اقتصادی هستند.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: کشاورزان برای مصرف آب هر هکتار از زمین‌های کشاورزی مبلغ ۱ میلیون تومان پرداخت می‌کردند، اما در حال حاضر برای هر هکتار آب کشاورزی ۳ میلیون تومان پرداخت می‌کنند، اگر می‌خواهید ارزاق عمومی ارزان به دست مردم برسد، نباید هزینه‌های کشاورزان را بالا ببرید. از وزارتخانه‌های مختلف می‌خواهم به این موارد دقت لازم را داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی با اشاره به بحث رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: بحث رتبه‌بندی معلمان، بحث اخراج پرستاران، حقوق بازنشستگان، حقوق کارکنان زحمتکش فصل یک راهداری که لیست آن را ارائه دادم، باید مورد توجه قرار گیرد، این کارکنان چند ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، چرا وزارت نیرو در شرایط سخت اقتصادی ۴ ماه به پرسنل خود حقوقی پرداخت نکرده است، آقای وزیر در این شرایط شما می‌توانید بدون حقوق زندگی کنید، این مسائل آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟

دلخوش اباتری در پایان در مورد طرح مهر آفرین خاطر نشان کرد: طرح مهرآفرین و بحث آزمون چند بار مطرح شده، بی‌توجهی به این طرح و مشکلات دیگر دلیلی ندارد، دستگاه‌های اجرایی خود را مثل مردم نمی‌دانند و یا شرایط را درک نمی‌کنند، افرادی که با اعمال و افعال خود باعث تحریک جامعه می‌شوند، بدانند که، کونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِالْخَیْرِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ، بخوانید مردم را بغیر از زبان‌های خود، بنده اعتقاد دارم؛ جوانان و مردم عزیز ما قطعا در طول انقلاب صف خود را همیشه از دشمنان جدا کرده اند، و به همراه خانواده شهدا و مردم هستند و امروز هم پای انقلاب خواهند ایستاد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.