تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 15:35
کد خبر : 4104

کیهان به تحریم‌کنندگان جشنواره فجر: دستمزد‌ها را پس بدهید و بعد «منم منم» کنید!

کیهان به تحریم‌کنندگان جشنواره فجر: دستمزد‌ها را پس بدهید و بعد «منم منم» کنید!

روزنامه کیهان نوشت:‌ ای کاش لااقل یک نفر از این جماعت، دستمزدی را که بابت ادا بازی در فیلم‌های یاد شده دریافت کرد را پس می‌داد یا آن سازنده موسیقی فیلم که ناراحت از حضور موسیقی‌اش در جشنواره فجر است، پول گزافی را که بابت ساخت آن موسیقی دریافت داشته، بازگردانده و بعد از آن ادعای منم منم درمی‌آوردند!

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از کیهان، روزنامه کیهان با حمله به هنرمندانی که جشنواره فیلم فجر را تحریم کرده‌اند، آنان را «شبه روشنفکر» خواند و خطاب به آنان نوشت ابتدا دستمزدی که گرفتید را پس دهید و بعد «منم منم» کنید!

جشنواره فیلم فجر چهل‌ویکم هم شروع شد و حضرات شبه روشنفکر همچنان به همان بازی کلیشه‌ای و نخ نما شده خود ادامه می‌دهند. نقل است که زمانی در یک اشتباه قلمی، نشریه‌ای به‌جای نشریه‌ای دیگر لغو امتیاز شد و بعد از آن تازه مردم دریافتند که اصلا چنان نشریه‌ای وجود داشته! چون پیش از آن، نشریه فوق از فرط بی‌مخاطبی اساسا شناخته شده نبود! مثل داستان این جماعت است که فی‌المثل فردی اصلا فیلمی در جشنواره ندارد یا در گوشه‌های پنهان یک فیلم فعالیت داشته و یا اصلا شرایط و معیار‌های حضور در جشنواره فیلم فجر را ندارد، اما ادعا می‌کند که جشنواره را تحریم کرده است! مثل این است که بنده حقیر سراپا تقصیر، کنفرانس کارشناسان علوم فضایی را تحریم کنم و یا اعلام نمایم در همایش سراسری پزشکان متخصص قلب و عروق شرکت نمی‌کنم؟!

کیهان در ادامه نوشته است:‌ای کاش، برای خالی نبودن عریضه و رفع اتهام قمپز درکردن هم که بود، لااقل یک نفر از این جماعت، دستمزدی را که بابت ادا بازی در فیلم‌های یاد شده دریافت کرد را پس می‌داد یا آن سازنده موسیقی فیلم که ناراحت از حضور موسیقی‌اش در جشنواره فجر است، پول گزافی را که بابت ساخت آن موسیقی دریافت داشته، بازگردانده و بعد از آن ادعای منم منم درمی‌آوردند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.