تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 9:01
کد خبر : 3722

چه بر سر رشت آمده است؟!

چه بر سر رشت آمده است؟!

مدت‌هاست شهر رشت در بدترین شرایط خود از لحاظ مدیریت شهری قرار گرفته است، از آغاز به کار شورای ششم شهر رشت، حجم نا امیدی در میان رشتوندان با عملکرد اعضای شورا افزایش یافت.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از غیرمنتظره، مدت‌هاست شهر رشت در بدترین شرایط خود از لحاظ مدیریت شهری قرار گرفته است، از آغاز به کار شورای ششم شهر رشت، حجم نا امیدی در میان رشتوندان با عملکرد اعضای شورا افزایش یافت.

طی مدت زمان آغاز بکار شورای ششم شهر رشت، راس مدیریت شهری رشت بارها با جابجایی و تغییرات دست و پنجه نرم کرد و به تبع آن مدیران زیر مجموعه آن نیز تغییراتی را به خود دیدند.

اما آنچه در رشت می‌بینیم فراتر از صرفاً تغییر و جابجایی مدیران است، امروز رشت متاسفانه از اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تعطیل است، هیچ پروژه‌ی عمرانی خاصی در رشت در حال اجرا نیست و در حوزه‌های فرهنگی، بهداشت، ترافیک و… نیز تمامی مشکلات گذشته نه تنها پا برجاست بلکه مشکلات فراوانی نیز به آن افزوده شده است!

یکی از این دست مشکلات مبحث زباله سراوان و همچنین موضوع آلودگی رودخانه‌های رشت است، موضوعاتی که نه تنها پیشرفتی را به خود ندیده‌اند، بلکه با چالش‌های جدیدی نیز مواجه هستند.

از طرفی ترافیک در معابر شهر رشت هر روز سنگین‌تر از روز قبل می‌شود و هیچ‌کس برنامه‌ای برای برون‌رفت از وضع موجود ندارد.

در حوزه ساخت و ساز نیز وضعیت بدتر از گذشته شده و هیچ پلنی برای وضعیت امروز شهر رشت و حاشیه‌نشینی در اختیار کمیسیون عمران شورا نیست.

اما در حوزه فرهنگی، اگرچه شهرداری رشت همانند گذشته در تلاش است اقدامات فرهنگی خود را افزایش دهد، اما عملاً با توجه به اینکه هیچ طرح خاصی از سوی کمیسیون فرهنگی شورا ارائه نمی‌شود، در این حوزه نیز پای مدیریت شهری رشت میلنگد!

امید است اعضای شورای شهر رشت با تجدید نظر در خصوص روند اقدامات خود فکری به حال این شهر کنند، شهری که روزی شهر اولین‌ها بود، اما اکنون به شهر آخرین‌ها بدل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.