تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 - 12:38
کد خبر : 3353

پیش بینی های عجیب و غریب یار غار «پوتین» | ایلان ماسک رئیس جمهور می‌شود و لهستان و مجارستان، اوکراین را اشغال می کنند!

پیش بینی های عجیب و غریب یار غار «پوتین» | ایلان ماسک رئیس جمهور می‌شود و لهستان و مجارستان، اوکراین را اشغال می کنند!

به گزارش گیلانی ها خبر و  به نقل از همشهری، دمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری و نخست وزیر سابق روسیه روز سه‌شنبه (امروز) پیش‌بینی کرد که قیمت نفت به ۱۵۰ دلار در هر بشکه و قیمت گاز به ۵۰۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ متر مکعب خواهد رسید و انگلیس دوباره به اتحادیه اروپا خواهد پیوست. مدودف همچنین

به گزارش گیلانی ها خبر و  به نقل از همشهری، دمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری و نخست وزیر سابق روسیه روز سه‌شنبه (امروز) پیش‌بینی کرد که قیمت نفت به ۱۵۰ دلار در هر بشکه و قیمت گاز به ۵۰۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ متر مکعب خواهد رسید و انگلیس دوباره به اتحادیه اروپا خواهد پیوست.

مدودف همچنین پیش‌بینی کرد: لهستان و مجارستان مناطق غربی اوکراین سابق را اشغال خواهند کرد.

او افزود: رایش چهارم شامل آلمان و اقمار آن، یعنی لهستان، کشور‌های بالتیک، چک، اسلواکی، جمهوری کی‌یف و دیگر رانده‌شدگان، تشکیل خواهد شد.

رایش چهارم به یک رایش نازی فرضی اشاره دارد که جانشین رایش سوم آدولف هیتلر است.

مدودف همچنین پیش‌بینی کرد: جنگ بین فرانسه و رایش چهارم رخ خواهد داد. اروپا تقسیم خواهد شد و لهستان نیز در این فرآیند دچار تقسیم خواهد شد. ایرلند شمالی از بریتانیا جدا شده و به جمهوری ایرلند خواهد پیوست.

او همچنین پیروزی انتخاباتی ایلان ماسک در چند ایالت آمریکا برای رسیدن به ریاست جمهوری را در پی جنگ داخلی که به گفته مدودف در ایالات متحده آغاز خواهد شد، پیش‌بینی کرده است.

مدودف گفت: همه بزرگ‌ترین بازار‌های سهام و فعالیت‌های مالی آمریکا و اروپا را ترک کرده و به آسیا می‌روند.

ماسک در ابتدا پیش‌بینی‌های مدودف در سال ۲۰۲۳ را «حماسی» نامید. ساعاتی بعد، پس از بیش از ۷.۸ میلیون برداشت از واکنش حماسی خود، ماسک استدلالش را اینگونه ادامه داد: «این‌ها قطعاً پوچ‌ترین پیش‌بینی‌هایی هستند که تا به حال شنیده‌ام؛ در حالی که نشان‌دهنده عدم آگاهی شگفت‌انگیز از پیشرفت هوش مصنوعی و پایداری انرژی است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.