تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 12:54
کد خبر : 3091

پشتک بالانس سیاسی! مدیرکل سابق ورزش گیلان، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک شد!

پشتک بالانس سیاسی! مدیرکل سابق ورزش گیلان، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک شد!

در خبرها آمده است که مریم بخشی، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان، طی حکمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ژیمناستیک منصوب شده است.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از گیل خبر، در خبرها آمده است که مریم بخشی، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گیلان، طی حکمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ژیمناستیک منصوب شده است.

خبری که با توجه به کارنامه و حواشی متعدد بخشی در اداره کل ورزش و جوانان دولت روحانی، عجیب و قابل تامل به نظر می‌رسد.

بخشی در ۱۹ خرداد ۹۷ با حکم مسعود سلطانی فر، وزیر وقت ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شده بود و در نهایت در ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با حکم حمید سجادی، وزیر ورزش دولت سیزدهم، از این سمت برکنار شد.

انتصاب یکی از «بانیان وضع موجود» ورزش گیلان به سمتی در سطح ورزش کشور در دولت ابراهیم رئیسی، آن هم در حالی که شنیده‌های مختلفی از رفت و آمدهای متعدد وی به محاکم قضایی به گوش می‌رسد، تامل برانگیز به نظر می‎‌رسد. رفت و آمدهایی که مشخص نیست در نهایت به محکومیت یا تبرئه وی منجر شده باشد. شاید بد نباشد که درباره این موضوع روشنگری صورت گیرد.

افول فوتبال گیلان، عدم بازسازی زمین‌های ورزشی، عزل و نصب‌های بحث برانگیز، عدم توجه به زیرساخت‌ها و بهبود فضای ورزش استان و… تنها گوشه‌ای از عملکرد مریم بخشی در زمان مدیریتش بر ورزش گیلان است.

در سویی دیگر، عده‌ای ورود ویروس کرونا به گیلان را ناشی از اصرار مدیرکل وقت ورزش گیلان برای برگزاری مسابقات وزنه برداری با حضور چینی‌ها در روزهای ابتدایی اوج‌ گیری کرونا می‌دانند و مردم گیلان را قربانی تصمیمات اشتباه برای برگزاری این مسابقات بدون توجه به هشدارها و رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی می‌دانند. شائبه‌ای که بخشی هیچگاه نتوانست در رد یا تایید آن، اظهار نظر قابل قبولی داشته باشد.

حال باید دید با توجه به کارنامه غیرقابل دفاع مریم بخشی در ورزش گیلان، چه دلایل و اهدافی در به‌کارگیری وی به عنوان نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک کشور وجود دارد و مدیر دولت سابق، چگونه از فدراسیون دولت کنونی سر در آورده است؟

در صورت ادامه روند موجود، بعید به نظر نمی‌رسد که بخشی حتی تا معاونت وزیر نیز ارتقاء رتبه پیدا کند تا بار دیگر لزوم توجه ویژه به بحث شایسته‌سالاری در بدنه مدیریت کشور، نمایان شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.