تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401 - 11:02
کد خبر : 2333

واریز سود سهام عدالت در دو مرحله

واریز سود سهام عدالت در دو مرحله

به گزارش گیلانی‌ها‌خبر و به نقل از  ایلنا، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به افزایش دو برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته تاکید کرد: قرار بر این است تا سود سهام عدالت در دو نوبت واریز می‌شود. حسین قربان‌زاده به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و گفت: امسال مجموع سود سهام عدالت

به گزارش گیلانی‌ها‌خبر و به نقل از  ایلنا، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به افزایش دو برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته تاکید کرد: قرار بر این است تا سود سهام عدالت در دو نوبت واریز می‌شود.

حسین قربان‌زاده به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و گفت: امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که این رقم سال گذشته حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان بود.
وی ادامه داد: وجود چنین ارقامی نشاندهنده افزایش دو برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است.

 

به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی، با مطرح شدن این موضوع در شورای عالی بورس و نیز تاکید وزیر اقتصاد، قرار بر این است تا سود سهام عدالت در دو نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود.

قربان‌زاده با تاکید بر اینکه میزان پرداختی سود سهام عدالت به نسبت سهمی که هر فرد دارد متفاوت است، اظهار داشت: عملاً مشمولان سهام عدالت با دریافت دو برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته همراه خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.