تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 13:23
کد خبر : 5971

نماینده مردم لنگرود در مجلس: چرا باید برای کنترل مصرف انرژی سازمان ها و ادارات تعطیل شود؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس: چرا باید برای کنترل مصرف انرژی سازمان ها و ادارات تعطیل شود؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس یازدهم با انتقاد ازعملکرد دولت در حوزه انرژی گفت: چرا باید برای کنترل مصرف انرژی سازمان ها و ادارات تعطیل شود و فکر می کنید خدمت می کنید یا خدمت را از مردم می گیرید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یازدهم با انتقاد ازعملکرد دولت در حوزه انرژی گفت: چرا باید برای کنترل مصرف انرژی سازمان ها و ادارات تعطیل شود و فکر می کنید خدمت می کنید یا خدمت را از مردم می گیرید.

به گزارش گیلانی ها خبر،   پرویز محمدنژاد قاضی محله در صحن علنی امروز (یکشنبه، ۲۷فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، اظهار داشت یکی از مصادیق آزادی این است که جوان بتواند امید به فردا داشته باشد و به زندگی بهتر و شغل مناسب و انقلاب عزیز به رهبری حضرت روح الله برای این بود که این آزادی ها محقق شود.

وی افزود:پیر جماران بارها و بارها تاکید کردند و بیان فرمودند و توصیه کردند و بعد از آن نیز مقام معظم رهبری دستورات موکد صادر کردند اما جوانان امروز با دروغ پراکنی رسانه های اجاره ای وارد خیابان می شوند اما آزادی اصلی و مطالبه جوانان این آزادی است نه آن عده قلیلی که از روی شکم سیری به دنبال آزادی جنسی و … هستند.

وی تاکید کرد: آزادی های اقتصادی و رفاهی و امید زندگی بهتر باید توسط مسئولین نظام، تصمیم گیران و برنامه ریزان به رسمیت شناخته شود و از کوتاهی ها عذرخواهی شود.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: برای آزادی های منطقی و مطالبه های حق با این تیم تشکیلاتی موفقیتی حاصل نمی شود و اصولا این آزادی ها در کدام نقطه از کشور مشاهده می شود؟ با تعارف نمی شود دولت را اداره کرد، جوانان امروز همان جوانانی هستند که در هر شرایطی پای کار نظام و انقلاب ماندند و امیدی روشن به آینده برای خود نمی بینند شما می توانید امید ها را دوباره احیا کنید، می شود و می توانید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدای سال ۱۳۶۰ خدای سال ۱۴۰۱ هم هست باید از نیروهای عاشق و فعال استفاده کرد تا از این گردنه عبور کرد و شاید این حرف همه نمایندگان باشد که دولتمردان خسته شدیم از نوشتن و تکرار مکررات، چرا باید برای کنترل مصرف انرژی سازمان ها و ادارات تعطیل شود و فکر می کنید خدمت می کنید یا خدمت را از مردم می گیرید؟ این مدیر چه مدیری است که متوجه ارزش انرژی نشده است

وی ادامه داد:دولت تفاوت اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای و نقش این دو را در معیشت و اقتصاد نمی داند و من به ملت و همکاران ارجمند می گویم اگر نتوانیم مصرف را کنترل نکنیم حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال آینده نمی توانیم تراز منفی انرژی را جبران کنیم و این خطری است برای کشور و دولت نیز مولد نیست مصرف گرا است و اصولا اقتصاد مقاومتی هم یعنی تولید منابع مولد و مجازی.

وی در بخش پایانی نطق خود با اشاره به مشکلات خوره انتخابیه گفت: ای دولت به محصولات کشاورزی نظیر برنج، ابریشم که شناسنامه لنگرود است، چای خوش طعم و منطقه گردشگری توجه کن و درآمد حاصل را به جای یکی از شیرهای نفت قرار بده همچین شبکه فرسوده آب لنگرود باعث هدر رفت ۵۰ درصد آب شرب می شود و باید به آن توجه شود همچنین وضعیت مدارس از امکانات حداقلی برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.