تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401 - 8:16
کد خبر : 1195

مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگر: جامعه ایثار و شهادت از سرمایه‌های کشور هستند

مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگر: جامعه ایثار و شهادت از سرمایه‌های کشور هستند

مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران در نشست نمایندگان امور شاهد و ایثار گران دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه کرامت جامعه ایثار و شهادت به سبب حفظ و تداوم راه و رسم شهدا است، افزود: جامعه ایثار و شهادت از سرمایه‌های کشور هستند.

به گزارش گیلانی ها خبر، نشست نمایندگان امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر مجید احمدی مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران، دکتر مرتضی فلاح مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگان امور شاهد و ایثارگران در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.

دکتر مجید احمدی مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور ایثار و شهادت در این نشست، ضمن تکریم نمایندگان امور شاهد و ایثارگران حاضر در نشست، اظهار کرد: فلسفه حضور ما در وزارت بهداشت، خادمی جامعه ایثار و شهادت بوده و به نظر می‌رسد هدف قانونگذار نیز از ایجاد این بخش، حمایت از جامعه مظلوم ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه کرامت جامعه ایثار و شهادت به سبب حفظ و تداوم راه و رسم شهدا است، افزود: جامعه ایثار و شهادت از سرمایه‌های کشور هستند.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور ایثار و شهادت با بیان اینکه ارایه خدمت خوب و مطلوب، سرلوحه جامعه ایثار و شهادت است، گفت: مدل عافیت طلبی و مسوولیت طلبی هیچگاه خواسته شهدا و جامعه ایثارگری نبوده و خانواده شهدا و ایثارگران نیز امروز در همان مسیر هستند.

دکتر احمدی با بیان اینکه تمرکز وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از جامعه ایثار و شهادت است، گفت: دغدغه‌های مطرح شده توسط نمایندگان امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان منطبق بر دیدگاههای نمایندگان این قشر در کل کشور است و خوشبختانه کمیته‌های تخصصی برای رفع آن‌ها در لوایح قانونی تدوین و دردست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به وجود برخی شکافهای اجتماعی در کشور، خاطرنشان کرد: این شکاف‌ها باید با در پیش گرفتن اقدامات فرهنگی و تلاش مجدانه پرچمداران جامعه ایثار و شهادت رفع شده و التیام بخش فضای کنونی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.