تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 7:30
کد خبر : 6466

مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی کاپ آزاد رشت برگزار شد

مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی کاپ آزاد رشت برگزار شد

مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی (قوی‌ترین مردان) کاپ آزاد جام خلیج فارس شهرستان رشت در سالن ۶ هزار نفری رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت، ۱۵ اردیبهشت ماه، مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی (قوی‌ترین مردان) کاپ آزاد جام خلیج فارس شهرستان رشت در سالن ۶ هزار نفری رشت برگزار شد.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۸۹ ورزشکار و با حضور ۱۳ داور بین‌المللی و ملی شهرستان رشت، برگزار شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۶ باشگاه برگزار شد، تیم‌های عقاب لشت نشاء، مجید پورمند رشت و ستارگان چابکسر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

گفتنی‌است؛ این مسابقات در سطح بسیار مناسبی برگزار و با استقبال اهالی ورزش گیلان، پیشکسوتان، ورزشکاران، قهرمانان نامی استان، کشور، آسیا و جهان و همچنین با حضور مقامات کشوری و لشکری شهرستان و استان روبرو شد. بالا بودن سطح مسابقات لیفت قدرتی (قویترین مردان) در رشت نشانگر اهمیت این ورزش در مرکز استان است، رشت دارای سابقه درخشان در این ورزش می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امین حقگو دوشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی مسؤولان و ورزشکاران عزیز شاهد بودیم که مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شد واقعا از جناب آقای سید علی موسوی سینه سوخته ورزش پاور لیفتینگ جوان پرتلاش و با تجربه صمیمانه تشکر میکنم که واقعا بخوبی مدیریت میکنن تمام مسابقات رو
مثال کار رو به کاربلد بایست سپرد همینجاست
خالصانه بدون هیچ چشم داشتی درکنار مربیان ورزشکاران و داوران عزیز خدمت رسانی میکنن با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون بر تمامی زحمتکشان ورزش گیلان