تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 7:32
کد خبر : 6629

لاهیجان الگوی برندسازی در استان گیلان

لاهیجان الگوی برندسازی در استان گیلان

لاهیجان همواره در برندسازی یکی از شهرهای پیشرو در استان بوده و باید سال‌ها روند این برندسازی در حوزه‌های مختلف بررسی شود.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از غیرمنتظره، زهرا طهماسی: لاهیجان همواره در برندسازی یکی از شهرهای پیشرو در استان بوده و باید سال‌ها روند این برندسازی در حوزه‌های مختلف بررسی شود.

ساخت استخر مصنوعی، ایجاد جزیره، ایجاد آبشار مصنوعی در شیطان کوه (شاهان کوه، شاه‌نشین کوه و یا شیخان کوه)، برندسازی چای در شرایطی که بیشترین چای در کشور در لنگرود تولید می‌شود، برند کردن کتلت لاهیجان، برند کردن کوکی لاهیجان و… از جمله اقداماتی است که در این شهر صورت گرفته و این شهر را طی ۵ دهه اخیر شایسته لقب عروس شهرهای گیلان کرده است.

اگرچه بخشی از این اقدامات توسط شهرداری لاهیجان انجام شده است، اما تمامی نهادهای فرهنگی در این شهر طی سالیان اخیر خود را در برابر افزایش کیفیت سطح شهریِ لاهیجان مسئول دانسته و برای آن تلاش کرده‌اند که این امر باید الگویی برای سایر شهرهای استان و مدیران آنان باشد.

یکی از اقدامات اخیر در شهر لاهیجان، برگزاری کنسرت رایگان ناصر وحدتی و سالار عقیلی در کنار جشنواره چای لاهیجان است، موضوعی که نشان می‌دهد در لاهیجان برای برندسازی و جلب گردشگر هزینه می‌شود.

این در شرایطی است که سال ۹۷ و به مناسبت روز رشت کنسرتی با حضور خوانندگان جوان شهر رشت برای مردم این شهر با کیفیتی بالا برگزار شد، اما دیگر ادامه پیدا نکرد و حالا چندمین کنسرت رایگان پس از آن توسط شهرداری لاهیجان در حال برگزاری است.

هرچه هست باید قبول کنیم لاهیجانی‌ها برندسازی را به خوبی بلد بوده و باید الگویی برای سراسر شهرهای استان شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.