تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 12:21
کد خبر : 4424

قربانی: مدیران شهرداری آستارا شیوه جدیدی برای دروغ گفتن داشتند/ از جیب خودم پول ناهار بازیکنان را دادم!

قربانی: مدیران شهرداری آستارا شیوه جدیدی برای دروغ گفتن داشتند/ از جیب خودم پول ناهار بازیکنان را دادم!

پیشکسوت استقلال معتقد است رفتارهای ساپینتو کنار زمین شبیه کی‌روش و مورینیو جز برند شخصیتی او است و نمی‌توان به آن خرده گرفت.

پیشکسوت استقلال معتقد است رفتارهای ساپینتو کنار زمین شبیه کی‌روش و مورینیو جز برند شخصیتی او است و نمی‌توان به آن خرده گرفت.

به گزارش گیلانی ها خبر،  پیروز قربانی در گفتگو با ایلنا، پیرامون وضعیت استقلال اظهار داشت: چند بازی هفته اخیر استقلال را کامل مشاهده کردم، تیم خیلی خوب بازی کرد. به نظرم مهمترین دلیل این بود که در خط هافبک بهتر ارنج شد. مثلا سعید مهری حیف بود. بازیکن با کیفیت بالا بود. تا قبل این نوع هافبک های استقلال طوری بود که شبیه هم بودند. همین باعث شد در نوع نتیجه گیری و بازی استقلال مشکل پیدا کند. الان هافبک هایشان مکمل همدیگر هستند.

وی افزود: حالا چه روزبه چشمی و  زبیر نسک نفس بازی کنند چه آرش رضاوند و سعید مهری مکمل هم هستند.  هم بازیکن تخریب کننده در زمین حضور دارد هم پاسور دارد. هم بازیکنی دارد که می تواند در عمق دفاع حریف بزند. نوع ارنج کردن دفاع های استقلال هم در موفقیت این تیم خیلی تاثیر داشت.

پیشکسوت استقلال درباره موفقیت مهدی قایدی در هفته های اخیر تصریح کرد: بالاخره ساپینتو متوجه شد مهدی قایدی بازیکن معمولی نیست. بازیکنی است که می تواند یک نفره گره را باز کند و این اتفاق خیلی خوبی است که در چند بازی اخیر  استقلال از مهدی قایدی خیلی خوب استفاده کند.

قربانی درباره درگیری های زیاد ساپینتو کنار زمین عنوان کرد: هر مربی شخصیت و برند خاص خودش را دارد که در اروپا به آن پرسنال برندینگ می گویند. این نمی تواند بد باشد مثلا دیه گو سیمئونه شخصیتش کنار زمین یک جور است  و گواردیولا جور دیگر. بالاخره این هم شخصیت ایشان کنار زمین است. نمی توانید بگویید شخصیت ایشان بد است. به نظرم بعضی مواقع تیم های رقیب از این مسئله سواستفاده می‌کنند و  خود ساپینتو هم می داند. بالاخره وقتی تیمی در زمین زورش به استقلال نمی رسد می خواهد در کنار زمین از همه حربه ها استفاده کند. مثلا شاید نوع رفتار ساپینتو این حربه را در اختیار آنها قرار بدهد و استفاده هم بکنند. در چند بازی دیدم شاید نوع گفتمان آنها با فرهنگ ما متفاوت باشد اما یکباره مثلا نیمکت حریف روی یک مربی زوم می کنند. کار درستی نیست به نظرم در زمین دنبال بازی باشند. این شخصیت کنار زمین ساپینتو است. کی روش و مورینینو هم رفتارشان اینطوری بود.

وی در پاسخ به اینکه بعضی معتقدند نیمکت استقلال مربی «شلوغ کُن و داد زدن» ندارد، عنوان کرد: اصلا شلوغ کُن واژه درستی نیست. چرا که فوتبال در زمین اجرا می شود و مهارت است. با شلوغ کردن شاید در نهایت یک مسابقه برنده شوید یا به نتیجه دلخواه تان برسید اما اگر  شما اگر آن فن را نداشته باشید بعدش تا صبح شلوغ کنید هیچ اتفاقی نمی افتد. به نظرم بهتر است ما مهارت‌های خودمان را قوی کنیم تا شلوغ کاریمان را!

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه جلسه او با مدیرعامل استقلال دلیل خاصی داشته، عنوان کرد: جلسه ای که با آقای فتح الله زاده داشتم دوستانه بود و مورد خاصی در ان نبود

قربانی پیرامون انتخاب شهرداری آستارا برای همکاری و اشتباه بودن این انتخاب اظهار داشت: انتخاب درست؟ یک وقتی ده نفر دنبال کار شما هستند برای شما گزینه‌های مختلف روی میز قرار می‌دهند و شما یک تیم از بین آنها انتخاب می کنید. یکی مربی مثل من باید متتظر پیشنهاداتی باشد که برایش می آید. چون در شروع کار هستیم. متاسفانه در اول فصل فریب حرف های قشنگ را خوردم. متاسفانه خودم و کادرم وقتمان را در آستارا تلف کردیم. امیدوارم دوستانی که قصد دارند در تیم شهرداری آستارا کار کنند خیلی دقت و تحقیق کنند چون آنجا یک تیم بازیکن خراب کن و مربی خراب کن است.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شهرداری آستارا شاهد شرط بندی هم بوده است، گفت: خیلی اتفاقات در لیگ یک می‌افتد آنوقت کمیته اخلاق می‌گوید مدرک، مدرک. دو دو تا چهارتا می‌شود، یکسری اتفاقات خیلی روشن است. من مربی که نمی توانم صدا ضبط کنم یا به طریقه ناشایست مدرک جمع آوری کنم ولی بعضی اتفاقات وجود دارد. هر چی هم  به سطح پایین‌تر فوتبال می رویم، اتفاقاتی که همه می‌دانیم بیشتر، بیشتر می‌شود.

مربی سابق شهرداری آستارا درباره وعده‌های دروغ مدیران این باشگاه گفت: مدیران آستارا برای من تعریف جدیدی از دروغ داشتند. برای مثال من می گفتم اینقدر دروغ نگویید آنها گفتند ما دروغ نگفتیم فقط وعده دادیم نتوانستیم عمل کنیم! تعریف اینا از دروغ این بود. اگر من و کادرم نبودید شک نکنید تیم آستارا متلاشی شده بود و از بین رفته بود. هم از خودم و خانواده مان زدیم و این تیم را حفظ کردیم اما متاسفانه برای آدم های اشتباهی این کار را کردیم. اینقدر به ما دروغ گفتند دیگر خسته شدیم. بازیکنان به خاطر دروغ آنها به من و کادرم شک کرده بودند. خدارا شکر این اتفاق افتاد که از آنها جدا شویم. کدام مربی می آیید پول ناهار بازیکن خودش را بدهد؟ که مثلا باشگاه خیالش نبود که بازیکن ناهار خورده یا نه. تیم ما شش ماه مدیر عامل نداشت و او کار را بیخیال شد و رفت یک مدت تیم سرپرست نداشت بنده به همراه مدیر رسانه ای تیم را نگه داشتیم. تیم یک مالک دارد که در رشت نشسته و فکر می کند مالک رئال مادرید است به او گفتم فاصله ات با تیم زیاد است. اصلا خبر نداری که تیم چطور اداره می‌شود.

وی با اشاره موردی درباره مشکلاتش در تیم شهرداری آستارا گفت: یک  بازیکن از تیم اورکی اسلامشهر گرفتیم و باید هفتاد میلیون بابت رضایتنامه می پرداختیم هنوز که هنوز است ندادند. مالک و مربی تیم اورکی به خاطر رفاقت با من رضایتنامه تیم را صادر کردند من هنوز شرمنده آنها هستم و جواب تلفن را نمی دادم. وقتی تیم به بحران می رفت و شرایط خاص ایجاد می شد همه از دسترس خارج می شدند من می ماندم و کادرم و ۳۰ بازیکن که باید آنها را اداره می کردم. امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال روی این افراد نظارت بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.