تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 15:37
کد خبر : 6191

غلامحسین کرباسچی: اصلا کروبی آلزایمر دارد، گرانی دلار، شرایط وخیم ارزاق عمومی و قیمت گوشت و… چه می‌شود؟

غلامحسین کرباسچی: اصلا کروبی آلزایمر دارد، گرانی دلار، شرایط وخیم ارزاق عمومی و قیمت گوشت و… چه می‌شود؟

غلامحسین کرباسچی نوشت: اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی و… چه می‌شود؟ مسئولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند.

غلامحسین کرباسچی نوشت: اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی و… چه می‌شود؟ مسئولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند.

به گزارش گیلانی ها خبر،  «توهین برای فرافکنی» عنوان یادداشت غلامحسین کرباسچی برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: من بارها خدمت آقای کروبی رسیده‌ام؛ آخرین بار هم حول و حوش ماه رمضان بود که ایشان را ملاقات کردم. به هر حال بسیاری از مسوولان جمهوری اسلامی سن و سال‌شان به گونه‌ای است که ممکن است برخی موضوعات را به خاطر نیاورند. اما اتفاقا آقای کروبی حافظه فوق‌العاده‌ای دارند و موضوعاتی را شرح داده و مطرح می‌کنند که ما آنها را به یاد نمی‌آوریم. بنابراین احتمالا این دیگران هستند که آلزایمر گرفته‌اند نه مهدی کروبی.

کروبی به ‌طور کلی نگران وضع کشور است و هر زمان که خدمت ایشان می‌رسیم مساله‌اش مشکلات اقتصادی مردم و مصائب طبقات محروم و متوسط جامعه است. کمتر پیش می‌آید که درباره مسائل سیاست داخلی صحبت کنند و بیشتر نگران مردم هستند. معمولا از طریق فضای مجازی، مطالعه روزنامه‌ها و… در جریان مسائل کشور قرار می‌گیرند و همراه با مردم نگران وضعیت سوءمدیریت‌ها می‌شوند. هر زمان که ایشان را ملاقات می‌کنیم، نگران مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور هستند. ضمن اینکه درباره موضوعات سیاسی و چشم‌انداز پیش روی جمهوری اسلامی نیز نگرانی‌هایی دارند.

ایشان معتقدند حفظ شاکله جمهوری اسلامی بر مبنای همان گزاره‌هایی که ابتدای انقلاب ایجاد شدند، وظیفه‌ای است که نباید از آن غفلت کرد. در عین حال از نحوه مدیریت و نظام تصمیم‌سازی‌های کشور نگران هستند و نسبت به آنها انتقاد دارند. فکت‌هایی که از مسائل تاریخی و صحبت‌های بزرگان و خاطرات امام(ره) و… مطرح می‌کنند بسیار راهگشاست. درباره توقعات امام و مطالباتی که از مدیران داشتند، حرف‌های شنیدنی فراوانی را مطرح می‌کنند. اما باید دید چرا این اندازه توهین و تخریب علیه ایشان و دیگر محصورین انجام می‌شود؟ فکر می‌کنم کسانی که یک چنین توهین‌هایی می‌کنند، نوعی فرار رو به جلو صورت می‌دهند. سال‌ها بود که این افراد و جریان‌ها، مشکلات را به گردن دیگران می‌انداختند، اما امروز حاکمیت یکدست تشکیل شده و سکان هدایت به دست همین جریان‌ها افتاده است. در این شرایط ناچار هستند برای ایجاد دوقطبی، حاشیه‌سازی کنند و بهانه‌هایی بتراشند. این رفتارها با این هدف صورت می‌گیرد تا حواس مردم از دسته‌گل‌های جدید همفکران‌شان پرت شود.

اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰  هزار تومانی و… چه می‌شود؟ مسوولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند. جریانی که مسوولیت دارد و مدیریت کشور را قبضه کرده باید پاسخ بدهد چرا کشور به این شرایط دچار شده است. زمانی در دوره اصلاحات همین افراد و جریان‌ها درخصوص افزایش ۷ الی ۸ هزار تومانی گوشت، هیاهو راه می‌انداختند و زمین و آسمان را به هم می‌دوختند. این جریان‌ها امروز اما برای فرافکنی موضوعاتی حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند که هیچ پایه و اساسی ندارد. باید دید مسوولانی که سن و سال بالایی هم ندارند، اما با هر کلام و حرفی، تپقی می‌زنند و آبروریزی بین‌المللی راه می‌اندازند چرا این‌گونه‌اند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.