تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 22:58
کد خبر : 1432

علی کریمیِ غیراصلی پس از ۴ سال و ۷ ماه مقابل انگلیس!

علی کریمیِ غیراصلی پس از ۴ سال و ۷ ماه مقابل انگلیس!

هافبک دفاعی تیم ملی ایران پس از مدت‌ها و بازی مقابل انگلیس دوباره حضور در ترکیب را تجربه کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از ورزش سه، علی کریمی در شرایطی به ترکیب تیم ملی ایران مقابل انگلیس رسید که آخرین بار کارلوس کی‌روش او را در یک مسابقه تدارکاتی قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به زمین فرستاده و در جمع ۱۱ بازیکن اصلی دیدار برابر تونس قرار داده بود، اما در اقدامی غیرمنتظره او را در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده کرد.

هافبک پیشین استقلال که در دور رفت و برگشت فصل ۲۱-۲۰۲۰ دو باشگاه مختلف در لیگ ستارگان قطر داشت و برای تیم‌های قطر اس. سی و الدحیل به میدان رفت، سال گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی در هیچ مسابقه باشگاهی به میدان نرفت تا اینکه با شروع فصل جدید دوباره به میادین برگشت.

علی کریمی پس از دوری یک‌ساله از بازی‌ها و قرارداد دوباره با کایسری اسپور، در نخستین مسابقه فصل جدید سوپر لیگ ترکیه مقابل بشیکتاش به میدان رفت ولی بخاطر دریافت دو کارت زرد متوالی از زمین اخراج شد و در دیدار هفته سوم که مجددا به ترکیب تیمش بازگشت، بخاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت.

این هافبک ۲۸ ساله پس از آسیب دیدگی در سومین مسابقه فصل، در ۶ بازی پیاپی نتوانست برای کایسری اسپور به میدان برود و پس از آن چهار بار در سوپر لیگ ترکیه به‌عنوان یار جانشین استفاده شد و دو بار هم در لیگ و جام حذفی از ابتدا به میدان رفت و سپس به اردوی تیم ملی اضافه شد.

کارلوس کی‌روش در شرایطی دوباره علی کریمی را به تیم ملی دعوت کرد که بعید به نظر می‌رسید این بازیکن را در ترکیب دیدار مقابل انگلیس استفاده کند ولی با نیمکت‌نشین کردن نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی، تصمیم به استفاده از او گرفت.

علی کریمی در حالی در ترکیب نخستین مسابقه تیم ملی ایران مقابل انگلیس قرار گرفت و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد که کارلوس کی‌روش آخرین بار او را در دیدار تدارکاتی برابر تونس در فروردین‌ماه ۹۷ استفاده کرده و ۵۶ دقیقه او را در زمین گذاشته بود ولی پس از حدود ۴ سال و ۷ ماه دوری از ترکیب تیم ایران، او را از ابتدا برابر انگلیس به میدان فرستاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.