تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 9:51
کد خبر : 6583

طرحی‌های کووید در مسیر پایان طرح و مجلسی که در خواب زمستانی است! / مردم را هر روز ناامیدتر می‌کنید

طرحی‌های کووید در مسیر پایان طرح و مجلسی که در خواب زمستانی است! / مردم را هر روز ناامیدتر می‌کنید

پایان شرایط اضطراری کووید در جهان رسماً توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شد، خبری که نشان دهنده بی‌کفایتی برخی مسئولین در سطح کشور است.

اختصاصی/ به گزارش گیلانی‌ها خبر، احمد یعقوبی: پایان شرایط اضطراری کووید در جهان رسماً توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شد، خبری که نشان دهنده بی‌کفایتی برخی مسئولین در سطح کشور است.

اما چرا بی‌کفایت؟! از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، مسئولین وعده‌های فراوانی در خصوص جذب نیرو و همکاری برای تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای کادر درمان را مطرح کردند.

مطرح کردن چنین مسائلی آنهم بدون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مالی و قانونی چیزی شبیه به وعده‌های سر خرمن بود که اتفاقاً محمدباقر نوبخت نیز در آن تبحر خاصی داشت!

اکنون پس از گذشت بیش از سه سال از اعلام وضعیت کرونا، جمع کثیری از نیروهای طرحی پزشکی و پیراپزشکی که که در ایام کرونا جان خود را کف دستشان گرفتند متاسفانه از مدار همکاری با مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستانی خارج شده و جمعی دیگر نیز در حال خارج شدن هستند.

در این میان لایحه تبدیل وضعیت کارکنان نیز در مجلس به صورت لاک‌پشتی و با دست دست کردن و از این مرحله به مرحله بعد رفتن دست و پنجه نرم می‌کند، در حالی که دقیقاً آن‌هایی که دوره‌ی طرح‌شان در اوج کرونا قرار داشت اکنون به پایان طرح‌شان رسیده‌اند و دیگر نمیتوان برای آنان کاری کرد.

آیا مسئولین و نمایندگان مجلس که با دست دست کردن و بی‌توجهی خود ناامیدی را در جامعه افزایش می‌دهند، می‌توانند شب‌ها سرِ آسوده بر زمین بگذارند؟! آیا آن‌ها می‌دانند که چه جوانانی جان خود را کف دستشان گرفته و اکنون بخاطر تعلل این نمایندگان و مسئولین باید خانه‌نشین شوند؟!

حقیقتاً چنین چیزی نامش چیزی جز پمپاژ ناامیدی در جامعه نیست، در شرایطی که کشورهای دیگر آغوشی باز برای سرمایه‌های علمی و فنی کشورمان باز کرده‌اند، مسئولین و نمایندگان ما در خواب خرگوشی به سر برده و قدم از قدم برای تحقق وعده‌های خود نمی‌دهند.

سخن پایانی اینکه؛ در این ایام رفتار و اقدامات مسئولین در بحران کرونا را دیدیم، به راستی آیا در بحرانی دیگر جوانان این مرز و بوم بازهم به وعده‌های توخالی مسئولین گوش خواهند داد؟! مطمئن باشید با این بذر ناامیدی که کاشته شده، هرگز…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.