تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 11:06
کد خبر : 1573

صدیقی، امام جمعه موقت تهران: این همه آبادانی و خدمت به برکت انقلاب نصیب ما شده

صدیقی، امام جمعه موقت تهران: این همه آبادانی و خدمت به برکت انقلاب نصیب ما شده

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن فتنه‌ها و شورش‌های جدید را به پا کرد زیرا می‌دانست اگر این شورش‌ها نباشد، دولت می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند در حالی‌که غافل است که ما ولیِ کاردان و حکیم داریم که خدا او را تایید و از خطرات بزرگی باسربلندی بیرون آمده است.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از انتخاب، حجت الاسلام کاظم صدیقی جمعه‌شب در همایش بزرگداشت شهیده فاطمه نیک (ام‌الشهدای جزیره هرمز) در این جزیره با اشاره به این جمله امام علی(ع) که؛ «جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده»، بیان کرد: پرچم جزیره‌ هرمز را یک بانوی باکرامت، عزت‌مند حقیقی و تربیت شهیدگونه در این جزیره به اهتزاز در آورده که به درستی به زنان و دختران این کشور معرفی نشده است.

به نوشته ایرنا، امام جمعه موقت تهران در بیان جایگاه زنان تاریخ‌ساز بیان کرد: انسان در میان ناپاکان می‌تواند پاکی خود را حفظ و حجت شود بر همه عالمیان و آدمیان؛ این بانو در دستگاه فساد فرعون زندگی می‌کرد ولی ایمانش از کوه قوی‌تر بود، همانند حضرت آسیه سلام الله علیها که حجت خداست و همانطور که حضرت زهرا سلام الله علیها حج‌البالغه هستند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مرحوم احمدی میانجی در سخنرانی ای فرمود، دعا کنید برادرم شهید نشود، گفتند چرا چنین دعایی داری؟! فرمود چون بعضی می‌گویند حیف شد که شهید شد؛ شهید که حیف نمی‌شود، این افتخار است، همانند شهیده فاطمه نیک که ام‌الشهداست، این بانوی باعظمت حقش بوده که شهید شود؛ آنهم در بهترین مکان‌ها و در بهترین حالات به مقام شهادت نایل آید.

او ضمن توصیه به مطالعه جریان‌شناسی دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بیان داشت: انقلاب پیروز شد، جنگ تحمیلی را راه انداختند، اما هیچ کشوری ما را یاری نکرد؛ ما خدا داشتیم و خدا داریم، امام حسین علیه السلام، شهدا و مردم ولایت‌مدار داریم، خداوند، خودش قول داده «وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ» خداوند کسانیکه وقتی دولت تشکیل می‌دهند دنبال فرهنگ دینی هستند را یاری می‌دهد.

دولت سیزدهم، ترسو و التقاطی نیست؛ یک دولت مردمی و جهادی است

وی با بیان اینکه این همه آبادانی و خدمت به برکت انقلاب اسلامی و به برکت مکتب اهل بیت علیهم السلام نصیب ما شده است، خاطرنشان کرد: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و دولت التقاطی نیست؛ دولت سیزدهم یک دولت موحد، مردمی و جهادی است که شب و روز ندارد.

صدیقی ادامه داد: دشمن فتنه‌ها و شورش‌های جدید را به پا کرد زیرا می‌دانست اگر این شورش‌ها نباشد، دولت می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند در حالی‌که غافل است که ما ولیِ کاردان و حکیم داریم که خدا او را تایید و از خطرات بزرگی باسربلندی بیرون آمده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با اینکه مشکلات اقتصادی دارند با ولایت هستند، دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با خون شهدای خود در این میدان نبرد کنار رهبری و ولی فقیه خود می‌مانند.

وی با بیان اینکه اگر شهدا نبودند بر روی زمین فساد می‌شد، اضافه کرد: در این فتنه نیز مردم وفادار شیعه و سنی به دشمن تو دهنی زدند و ثابت کردند اتحاد و برادری شیعه و سنی با این فتنه‌ها از هم گسیخته نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.