تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 10:28
کد خبر : 6584

شهدای مدافع سلامت ناظر بر رفتار نمایندگان مجلس/ وعده‌ی دروغ تبدیل وضعیت کوویدی‌ها عیان شد!

شهدای مدافع سلامت ناظر بر رفتار نمایندگان مجلس/ وعده‌ی دروغ تبدیل وضعیت کوویدی‌ها عیان شد!

این روزها از هر بیمارستان و مرکز آموزشی و درمانی در سطح استان خبرهایی در خصوص پایان طرح نیروهای طرحی پزشکی و پیراپزشکی به گوش می‌رسد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از غیرمنتظره، زهرا طهماسی: این روزها از هر بیمارستان و مرکز آموزشی و درمانی در سطح استان خبرهایی در خصوص پایان طرح نیروهای طرحی پزشکی و پیراپزشکی به گوش می‌رسد.

نیروهای طرحی که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا ایثارگرانه پای کار ماندند و شانه خالی نکردند، اما افسوس که تمام وعده‌ها برای جذب و تبدیل وضعیت آنان دروغ بود!

نیروهای طرحی که در ایام کووید می‌توانستند با اعلام پایان طرح جان خود و خانواده‌شان را از کرونا دور نگه دارند، ایثارگرانه همانند آن‌هایی که ۸ سال جان بر کف دست گرفته بودند، اینبار در جبهه سلامت جنگیدند تا مردم سرزمین‌شان از گزند این ویروس منحوس دور بمانند.

حال اما نمایندگان مجلس با پشت گوش انداختن و بی‌توجهی به لایحه تبدیل وضعیت کارکنان سبب شده‌اند تا آن‌هایی که در پیک اول کرونا جان‌شان رو کف دستشان گرفته بودند یک به یک به دلیل پایان طرح خانه‌نشین شده و از تبدیل وضعیت و ساماندهی باز بمانند.

نمایندگان مجلس که در اسفند ماه پای ثابت حضور در مراسم‌های شهدای مدافع سلامت بودند، آیا می‌دانند شهدای مدافع سلامت ناظر بر اعمال آنان در بی‌توجهی به تبدیل وضعیت همکارانشان هستند؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.