تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 7:43
کد خبر : 6632

سپیدرود در سراشیبی سقوط/ چرا تکلیف مالکیت باشگاه مشخص نمی‌شود؟

سپیدرود در سراشیبی سقوط/ چرا تکلیف مالکیت باشگاه مشخص نمی‌شود؟

سپیدرود رشت که در چند فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشت در دو فصل اخیر یکی از سخت‌ترین و بدترین شرایط مالکیتی و مدیریتی را تجربه کرده و این روزها با مشکل انتقال مالکیت مواجه است و در بلاتکلیفی به سر می‌برد، نامه‌های بی‌محتوا و حوصله سر بر و چندش‌آور هیات فوتبال و مالک به یکدیگر سوهان روح هواداران و مردم رشت شده است.

به گزارش گیلانی ها خبر، شهاب تالش: سپیدرود رشت که در چند فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشت در دو فصل اخیر یکی از سخت‌ترین و بدترین شرایط مالکیتی و مدیریتی را تجربه کرده و این روزها با مشکل انتقال مالکیت مواجه است و در بلاتکلیفی به سر می‌برد، نامه‌های بی‌محتوا و حوصله سر بر و چندش‌آور هیات فوتبال و مالک به یکدیگر سوهان روح هواداران و مردم رشت شده است.

در شرایطی که سپیدرود برای فصل پیش رو هرچه زودتر باید آماده شود و کادرفنی خود را مشخص کند تا با تقویت نقاط ضعف از مدعیان صعود به لیگ یک باشد، اما وضعیت نامشخص مالکیتی و مالی این باشگاه؛  کادر فنی و بازیکنان این تیم را در بلاتکلیفی کامل قرار داده است. از طرفی جدایی بازیکنان تیم و از طرف دیگر شکایت‌های آتی بازیکنان فصل گذشته نگرانی هواداران این تیم ریشه دار دوچندان کرده است.

هیات فوتبال ناکارآمد فوتبال گیلان هرساله با حق انتقال مالکیت به حیات خود ادامه داده و سرنوشت تیم نیم قرنی و اصیل گیلان هرگز برای آن‌ها اهمیتی نداشته و در همین فصل نیز با انتقال مالکیت از نوید به بهشتی که بعد یک ماه مشخص شد که وی فقط مدیرعامل بوده و سپس صادر شدن حکم تام الاختیاری و مضحک مالک فعلی به سرمربی وقت؛ این کمیته هیچ واکنشی نسبت به شرایط اسفناک و سردرگم تیم نشان نداده است.

خود باشگاه نیز ناتوان و عاجز از برخورد با رفتارهای غیرورزشی و ناهنجار سرمربی سابق بوده و حتی جرات نوشتن بیانیه و محکوم کردن این توهین‌ها و حتی تشکیل کمیته انضباطی و تعیین تکلیف اخراج یا تعلیق و یا فسخ قرارداد کادرفنی را نداشته و به نوعی میتوان گفت تمامی ارکان باشگاه باهم شریک و همدست این نابسامانی و شکست و بدهکاری سپیدرود بوده‌اند و شرافت و انسانیت را با پول و پست و مقام جایگزین کرده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.