تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 12:46
کد خبر : 3399

روزنامه کیهان: برجام را ول کنید، قیمت دلار با نظارت و تصمیم فوری سران قوا کاهش پیدا می‌کند!

روزنامه کیهان: برجام را ول کنید، قیمت دلار با نظارت و تصمیم فوری سران قوا کاهش پیدا می‌کند!

روزنامه کیهان بالاخره به افزایش قیمت دلار واکنش نشان داد، اما آن را حاصل «جنگ ترکیبی دشمن» دانست و با تاکید بر اینکه احیای برجام مشکلی را حل نمی‌کند از سران قوا خواست پای کار بیایند و مشکل را حل کنند.

به گزارش گیلانی ها خبر، کیهان نوشت:  چند صباحی است که افسار قیمت‌ها در بازار ارز به شکل عجیب و غریبی پاره شده و روزانه نرخ سکه و ارز با قیمت سازی‌های سؤال‌برانگیز برخی کانال‌های بی‌هویت فضای مجازی افزایش می‌یابد.  در این میان، جریان غربگرای داخل کشور که طی سال‌های اخیر تلاش کرده دلیل هر مشکلی در کشور را بلافاصله به عدم سازش با غرب نسبت دهد در روز‌های اخیر دوباره این گزاره را پیش کشیده و مدعی شده است که اگر تن به خواسته‌های آمریکا در برجام بدهیم مشکل ارز حل می‌شود. در این‌باره واقعا باید پرسید یک انسان عاقل چندبار باید از یک سوراخ گزیده شود؟ مگر در دوره تسلط شما بر قوه مجریه به تمام خواسته‌های آمریکا در قالب توافق خسارت‌بار برجام تن ندادیم؟  آخرالامر چه چیزی گیرمان آمد «تقریبا هیچ!»

کیهان در ادامه نوشته است: نکته مهمی که نباید فراموش کنیم اینکه دشمنان ما یک جنگ ترکیبی را علیه ما آغاز کرده‌اند. شکی نیست که یکی از نقاطی که در جنگ ترکیبی اخیر مورد هجمه قرار گرفته آرامش در بازار‌های کشور و خصوصا بازار ارز است. به نظر می‌رسد اگر قائل به جنگ همه‌جانبه دشمن علیه ملت ایران هستیم پس نباید فرصت را از دست بدهیم و همه ارکان نظام باید برای مقابله با این هجمه پای کار بیایند. کاهش نرخ ارز با تصمیمات فوری سران قوا و نظارت آن‌ها امری شدنی است و نظام اسلامی نشان داده می‌تواند از پس این مشکلات بربیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.