تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1401 - 13:43
کد خبر : 820

رسول خادم: اشک و خونی که در کف خیابان از هر طرف ریخته شد به گردن همین مجلس است

رسول خادم: اشک و خونی که در کف خیابان از هر طرف ریخته شد به گردن همین مجلس است

رسول خادم پیشکسوت کشتی ایران با اشاره به عوامل اعتراض‌های مردم ایران نوشت: نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال میکنند و حق آن‌ها را پی میگیرند، مدعی شده که باید جامعه را از وجود ورزشکاران، هنرمندان و … همراه با صدای مردم پاکسازی انقلابی کرد!

به گزارش گیلانی ها خبر، رسول خادم، پیشکسوت کشتی ایران با اشاره به اعتزاض های مردمی پس از مرگ مهسا امینی در پست جدید اینستاگرامی خود نوشت:

آنهایی که با کوتاهی در عمل به مسیٔولیتهایشان، مقصران ایجاد بستر اعتراض مردم هستند، کاسه از آش داغ تر شده و مدعی شدند که باید کسانی را که دلسوزانه در کنار مردم‌ بوده‌اند، بعنوان مقصران اصلی تنشهای اخیر، پاکسازی کرد! چه فرافکنی حساب شده‌ای!

نماینده مجلسی که امروز باید پاسخگو باشد که در جریان اعتراضاتِ در این چند روز کجا بوده است؟ کدام داد را به صحن مجلس آورده است؟ بر سر کدام بیداد فریاد کشیده تا مردم معترض ببینند حرفشان و مطالبه‌شان را نمایندگانی در مجلس دنبال میکنند و حق آنها را پی میگیرند، مدعی شده که باید جامعه را از وجود ورزشکاران، هنرمندان و … همراه با صدای مردم پاکسازی انقلابی کرد!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رسول خادم در ادامه نوشت؛ امروز اگر قرار است جایی پاکسازی انقلابی شود همین مجلس غیرمردمی و نمایندگانی است که بی تعهدی خود به مردم را در پشت شعارهایشان پنهان کرده‌اند! مجلس باید از وجود جماعتی که مردم را به خودی و غیرخودی تقسیم میکند پاکسازی شود. اشک و خونی که در کف خیابان از هر طرف ریخته شد به گردن همین مجلس است/دیده بان ایران

20221006_124225

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.