تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 8:52
کد خبر : 6937

خشکی شالیزارها در گیلان و ادعای انتقال آب سپیدرود به اردبیل!

خشکی شالیزارها در گیلان و ادعای انتقال آب سپیدرود به اردبیل!

در شرایطی که بسیاری از شالیزارهای گیلان به دلیل کمبود آب مصرفی جهت کشاورزی با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند، مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل از انتقال آب سپیدرود به اردبیل خبر داده است!

اختصاصی / به گزارش گیلانی‌ها خبر، احمد یعقوبی: در شرایطی که بسیاری از شالیزارهای گیلان به دلیل کمبود آب مصرفی جهت کشاورزی با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند، مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل از انتقال آب سپیدرود به اردبیل خبر داده است!

علی حیدری ظهر در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرده بود: «مدیریت مصرف آب صرفاً نباید بر عهده شرکت آب منطقه‌ای باشد بلکه برای حفاظت و نگهداری از این منبع ارزشمند نیازمند مدیریت مشارکتی در سطح استان هستیم. ماده ۲۳ انتقال آب از سفیدرود به دشت اردبیل با مستندات آماده شده و به زودی مراحل اجرایی این انتقال انجام خواهد شد.»

این در شرایطی است که مزارع کشاورزی در گیلان با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما مسئولین استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، استاندار و نمایندگان نسبت به اظهارات مطرح شده سکوت کرده و موضع مشخصی را اتخاذ نمی‌کنند!

آیا در شرایطی که نمایندگان مجلس از اعلام موضع در برابر چنین تصمیم غلطی خودداری می‌نند، باید منتظر ماند تا سپیدرود نیز همان بلایی بر سرش بیاید که بر سر زاینده‌رود آمده است؟!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.