تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 9:33
کد خبر : 3543

خبرگزاری دولت: موسوی به خاطر توهین به اعتقادات مهدی ترابی محروم شود!

خبرگزاری دولت: موسوی به خاطر توهین به اعتقادات مهدی ترابی محروم شود!

خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت در حمایت از مهدی ترابی، خواستار برخورد با احمد موسوی بازیکن نساجی مازندران شده که با ترابی درگیر شده است!

به گزارش گیلانی ها خبر، مهدی ترابی در بازی امروز پرسپولیس با نساجی مازندران از زمین اخراج شد. صفایی داور بازی به کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده ترابی را به خاطر توهین اخراج کرده است. اما خبرگزاری دولتی ایرنا در خبری نوشت «در دقیقه ۵۸ بازی پرسپولیس تهران و نساجی مازندران، بین مهدی ترابی و احمد موسوی بگومگویی شکل می‌گیرد که منجر به دادن کارت زرد به هر دو بازیکن شد. شواهد نشان می‌دهد موسوی آغازکننده این درگیری بوده و به ترابی به دلیل اعتقاداتش توهین می‌کند.»

خبرگزاری دولت نوشته «در وهله اول انتظار می‌رفت داور به جای کارت زرد به موسوی کارت قرمز می‌داد. در هیچ جای دنیا با اینگونه رفتار‌ها اینگونه مماشات نمی‌شود؛ اما این مماشات صورت گرفت و به جای موسوی، ترابی از زمین بازی اخراج شد.»

در ادامه خبر ایرنا، از سبک بازی موسوی انتقاد شده و نوشته این بازیکن با توهین به دیگران می‌خواهد ضعف خود را پنهان کند: «موسوی که زمانی در استقلال بازیکنی صرفا نیمکت‌نشین بود و به زور او را از این تیم کنار گذاشتند تصور کرده اینگونه و با توهین به اعتقادات بازیکنان می‌تواند ضعف‌های فنی خود را پنهان کند.»

در ادامه خبر ایرنا آمده است: «در عصر جوگیری برخی چهره‌های مطرح فوتبالی، موسوی هم به دنبال این است که از این جریان عقب نماند تا اینگونه خودش را مطرح کند. توهین او به ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال واکنشی مناسب و در حد این اتفاق داشته باشد و این واکنش می‌تواند محرومیت سنگین موسوی باشد. در غیر این صورت باید شاهد تکرار چنین رفتار‌های نامتعارفی در مسابقات لیگ بود. توهین‌های مذهبی، اعتقادی و نژادی جزو خط قرمز‌هایی است که جایی در فوتبال حرفه‌ای دنیا ندارد و فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش باید مراقب باشند چنین رفتار‌هایی به یک رویه در ورزش کشور تبدیل نشود.»

درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی

درگیری ترابی و موسوی

درگیری ترابی با بازیکن نساجی مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.