تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 8:38
کد خبر : 1352

جوانان مومن و انقلابی برای جایگزینی ورزشکارانی که سرود ملی نمی‌خوانند، فراوان داریم/ وزارت ورزش افراد معتقد را جایگزین کند

جوانان مومن و انقلابی برای جایگزینی ورزشکارانی که سرود ملی نمی‌خوانند، فراوان داریم/ وزارت ورزش افراد معتقد را جایگزین کند

احمدحسین فلاحی در واکنش به نخواندن سرود ملی توسط ورزشکاران می‌گوید: بار‌ها از استان‌های مختلف به من زنگ زدند و گفتند جوانانی داریم که معتقد به نظام هستند و دوست دارند در تیم ملی بازی کنند. لذا وزارت ورزش و جوانان با دیدگاه انقلابی در تیم‌های ملی تجدیدنظر کند.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از رویداد۲۴، محمد آیتی: اعتراضات اخیر در کشور که به تبع آن، با واکنش برخی ورزشکاران روبرو شده، حضور تیم ملی ایران را در جام جهانی قطر، حساس‌تر از همیشه کرده است. از نخواندن سرود ملی توسط ملی‌پوشان تا شادی‌نکردن پس از گلزنی، اقدامات اعتراضی است که برخی روی به انجام آن آوردند. در همین رابطه، احمدحسین فلاحی نماینده همدان به رویداد۲۴ می‌گوید: از همه ورزشکارانی که معتقد به نظام هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند، تشکر می‌کنم. قطعاً ورزشکاران، نماد یک ملت هستند و برای همین می‌گوییم تیم ملی. از این‌رو، آن‌ها باید پایبند به شعار‌ها و آرمان‌های ملت باشند.

او می‌گوید: ورزشکاری که به شعار‌ها و آرمان‌ها و علائم ملت احترام نمی‌گذارد را نباید نماینده ملت دانست. از این‌رو وزارت ورزش و جوانان باید با این گروه، تعیین تکلیف کند. ما ورزشکارانی می‌خواهیم که نماینده این ملت باشند و نماد و آبروی این ملت را در کف دستان خود بگیرند و پرچم ایران را بالا ببرند و سرود کشور را بخوانند.

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: فرصتی است که وزارت ورزش و جوانان، تجدیدنظر بکند در خصوص افراد ملی‌پوش یا تیم‌هایی که بسته شده‌اند تا این افراد، تعیین تکلیف شوند. نمی‌شود کسی از نظام، سرمایه مردم و از خون شهدا استفاده کرده باشد، اما امروز رعایت اصول را نکند و روی به بی‌احترامی شعار‌ها و نماد‌های نظام اسلامی بیاورد.

فلاحی می‌گوید: ما جایگزین ورزشکارانی که بی‌احترامی می‌کنند و سرود ملی نمی‌خوانند، جوانان خوب، انقلابی و مومن، فراوان داریم. باید میدان برای آن‌ها باز شود تا بیایند و بدرخشند.

در تماس‌های مختلف به من می‌گویند جوانانی داریم که دوست دارند در تیم ملی بازی کنند

او می‌گوید: بار‌ها از استان‌های مختلف به من زنگ زدند و گفتند ما جوانانی داریم که معتقد به نظام هستند و دوست دارند بیایند و در تیم ملی بازی کنند. وزارت ورزش و جوانان باید بیاید و با یک دیدگاه انقلابی، کارش را انجام دهد و تجدیدنظری در تیم‌های ملی خودش داشته باشد و افرادی که به نماد‌های کشور، بی‌احترامی کردند را از تیم خارج و افراد معتقد را جایگزین کنند، مخصوصاً در عرصه‌هایی که تیم‌های ملی قرار است در جام جهانی حاضر شوند.

نماینده همدان می‌گوید: از طرفی شنیدم که منافقین در حال برنامه‌ریزی و اعمال حرکاتی در حاشیه مسابقات جام جهانی فوتبال قطر هستند. امیدوارم کشور قطر فضایی را ایجاد کند که احترام به جایگاه نظام اسلامی ایران و حاکمیت ما، صورت بگیرد و دولت قطر به کسانی که به عنوان گروه تروریستی شناخته می‌شوند و در گذشته، ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند، میدان عمل برای پیشبرد اهداف‌شان ندهد و اگر بلیت بازی‌ها را به آن‌ها فروخته است، تجدیدنظر کند و مراقب باشد، حواشی برای ایران ایجاد نشود که اگر حواشی برای ما درست شود، ممکن است در جامعه خود آن‌ها، اتفاقاتی بیفتد. از همین‌جا اعلام می‌کنم اگر به منافقین میدان دهند که در جام جهانی برای ایران حاشیه‌سازی کنند، ممکن در جامعه خودشان هزینه به بار بیاورند و آنگاه هزینه آن را نمی‌توانند بپردازند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.